Ik zet even een stipje, voor als ik toch mee kan samen met vriendlief dan kan ik het topic vinden
aafje87
Geplaatst: 28-01-11 01:32
1 Calanddra + vriend 2 trekpaardluf 3 Jolliegirl // Beilen-drenthe - Auto 4 Patatkraam // Groningen (OV) 5 __Elizabeth // Twello (OV) (rijd met Sani mee) 6 Peerke_// Horn / Roermond 7 Momo2 ? 8 Jorinda__ // Heiligerlee (Groningen) // Met crazygirl23 in de auto! OV tot Assen. 9 Yonker // Oss (OV) 10 __Nina 11 Gentlegiant // Swolgen - limburg 12 Anoli 13 Dennisje + vriend 14 xGaab 15 Suus_ 16 Kruimellover // Drunen (NB) gaan met de auto, maar samen. 17 Druppeltje // Drunen (NB) 18 sofriet // vlijmen, auto (ik, kruimellover en druppeltje gaan met 1 auto, dus er passen er nog 1 bij) 19 sani // Hengelo OV - Cinquecento met plek voor 2 (evt. 3) andere mensen. 20 xManon_ Haarlem NH 21 Ashleytjuhh // Oud heusden (NB) 22 Maai_ke/ Rheezerveen. Hardenberg. 23 Sinatjuhh // Helmond (NB) 24 XmissdaphX // Amsterdam. 25 Realmagic // Gouda, 3 evt 4 plaatsen extra 26 _Lot // Assen, OV of met iemand meerijden, heb wel kortingskaart 27 laraax // heemskerk noordholland (OV) 28 djuulsie + 3 andere // Rotterdam 29 froukje + ??? // Wirdum(GN) 30 felice_6 + ??? // Ten Boer (GN) 31. Chantaliiejj + een vriendin // Chantal (NH) (ov) 32. Celiien + ? // Zoetermeer (ZH) 33. Yanouuu // Vanuit Gouda - NS Voordeelurenabonnement waar meer mensen op mee kunnen reizen met 40% korting (: 34. Bonbon15 //bonny// venhuizen(NH) ov tenzij ik met iemand kan mee rijden 35. _Patriciaa // Hilversum 36. Lobke_ // Hoofddorp (NH) 37. Topsylover, Veendam (GN) met iemand meerijden? 38. Barbabientje (Veerle) // Den bosch, kan eventueel langs station! (Als ik de auto heb ) 39. Valencia2002 (Pekela )Nog 2 plaatsen over in de auto langs Assen/ Zwolle/ Veendam, etc. 40. Therightway geef ik (valencia2002) dan ook gelijk op 41. Eline_di (Drenthe) (misschien + 1) 42. Jorienn // Delft (ZH), meerijden met iemand? Auto of OV, maakt niet uit. 43. Pasamba // Friesland, denk OV maar als iemand hier toch langs moet. =D 44. BrittKitt // Helmond (NB), Waarschijnlijk auto, OV ook een optie 45. Desiree_1993 // Best (NB), (met paardenvriendin?), waarschijnlijk auto, 46. Veulen 84 // Weesp (NH), met auto 47. Sodeletuut // Haren (GN) // Meerijden met crazygirl23. OV tot Assen. 48. Milan_Lover // Beilen (DR) kan ik meerijden met iemand 49. Rienn // Hoorn (NH) OV of ik moet met iemand mee mogen rijden. Ben bereid om ergens met OV naar toe te komen. 50. KBTP // Simpelveld, Zuid-Limburg, OV denk ik 51. Crazygirl23 / Marjolein// Smilde, Drenthe. Auto met nog 3 bokkers. Auto dus nu vol! 52. Purny met vriend evt OV. 3 mensen mogen mee met korting vanaf Den Haag. 53. Susasan Gaat mee als ze met iemand kan meerijden. 54. _Tara_ OV tenzij ik met iemand mee kan rijden vanuit Utrecht. 55. Femke_L // met auto uit N-B (Best)// Geen plaats voor anderen. (Ja, 1, maar ik zal waarschijnlijk niet de hele dag blijven) 56. EngeltjeS // waarsch. auto? Friesland (Leeuwarden) // plek is nog de vraag 57. Lucifertje + vriend // Gaat met de trein vanuit Oss. Kunnen nog 4 bokkers met korting mee. 58. Joyceee86 // 59. Remark // waarschijnlijk met de auto vanuit haarlem, anders met OV // evt. plaats voor 1 of 2 andere 60. Rachelll // 61. Lonneke // 62. Emmalakkie // wrs auto ouders van mij en Xsannee 63. xSanneee // wrs auto ouders en Emmalakkie 64. _Rosanna // Rijd met Sani. 65. xStephanie // Rijd met Sani. 66. thejokerr // Rijd met Sani. 67. xClairex // vervoer nog regelen 68. Lous // eigen vervoer 69. nagano 70. susannex // Gaat samen met XmissdaphX mee. 71. aafje87 // Auto vanuit Voorburg, meerijden kan voor 3 personen op de route. (rij via Rotterdam, iedereen de op de route woont en waarmee ik kan afspreken niet te ver van de snelweg af dan is het goed)
idee, heeft iemand al voorgesteld bij beheer of dit een voorpagina item mag/kan worden? Ik ken genoeg bokkers die op [BM] niet echt kijken...(ik kwam er ook via via achter ik kom normaal namelijk ook eigenlijk niet op dit stuk van bokt )