Ik ook niet heel veel aangezien ik alles wat we nodig hebben zo een beetje hebben whaha en ik anders alles uitgeef aan extra dingen en mn vriend dan geen baan meer heeft dus dat soort dingen ff op laag pitje moeten hihi
Ik dacht kwa kosten autos idd alles optellen van alle autos en delen,zo profiteerd ook iedereen van de gratis auto van mn paps zn werk hihi
whaha ag gaat toch ook om de gezelligheid hihi, ik denk vijftig euro mee neem ofzo, kimm dan krijg je van mij we een frietje als het echt zo erg is dat je anders zelf alles mee moet nemen hihi
ik neem denk ik 15 euro ofzo extra mee, gewoon snoepjes ofzo voor co of peesjes, als ik geld overhoud haal ik een friettie ofzo
xjesssicaa
Geplaatst: 10-02-11 22:39
ik ga eerst maar ns aan D vragen wat ie liever niet heeft wat ik ga kopen
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 22:39
joehoe ik ben marianne hihi ook wel marie je rijd mee in een blauwe tayota prius hihi daar herken je me aan ik zie wel wie wie is door wie zich bij mn auto verzameld hihi
Ben ik eindelijk een keertje rijk, is de rest arm . Ik heb 120 euro ofzo Ik denk dat ik 100 meeneem. Dan weet ik zeker dat ik genoeg heb, mocht ik nog wat leuks zien .
jaa echt hea! we moeten vind ik wel nog een groepsfoto maken! (als er een limo op de parkeerplaats staat gewoon iedereen daarvoor gaan staan, ziet er vet stoer uit, iedereen van bokt jaloers )