Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VisibreTeam schreef:Dan zal ik er even achteraan gaan voor een kranten artikel
Ik sleep overigens de 6e ook mn vriend met camera mee, maar die zal niet in de weg lopen, die maakt foto's van de fotografen als ze foto's van de paarden maken, en natuurlijk het fotootje voor de krant
LisaDijk schreef:nou dan maken we morgen na 18:00 ons definitieve lijstje.... en dan kenne we het wel bekend maken denk ik he?
RobinxD schreef:komen de foto's op bokt?
Marlinda schreef:Fiffill schreef:Zal ik mijn ezels meenemen...![]()
Van mij mag je.
Fiffill schreef:Alle paarden gelijk van slag...
Zijn ze zo eng dan?
Ashleytjuhh schreef:haha ik denk alleen dat het de kranten/tv niet echt interresant vinden.
ik en een vriendin komen ook even langs wippen ( moeten jullie alleen niet gaan lachen want komen in carnavalkleding)
RobinxD schreef:komen de foto's op bokt?
Fiffill schreef:Nee, maar heel erg veel paarden vinden ezels eng. Komt door de geur denk ik. Mijn pony staat erbij en die ruikt dus ook naar ezel, als we een keer paarden tegen komen zijn ze als de dood voor het arme ding (die dolblij staat te stuiteren "IK ZIE EEN PAARD!" en vervolgens willen ze niks van d'r hebben).
Maar andere knuffelen ze weer helemaal plat, die ben ik ook wel 'ns tegengekomen. Ligt echt aan het paard.
Ik denk niet dat ik kan komen, volgens mij heeft Gijs nog nooit een trailer van binnen gezienJason wel, een paar jaar terug. Keji is sowieso niet zo handig met d'r artrose. Gijs is een knapperd
maar ik vrees dat die overal heen stuitert...
Hij is nogal heet en denkt dat 'ie hengst is, alles is zogenaamd eng als excuus om heel hard te mogen crossen.Buiten dat hebben ze nog nooit zoveel paarden gezien, zeker niet bij elkaar.
Marlinda, ik zie dat je in Amstelveen woont. Daar staan ze, dus als je nog een keer zin hebt...
frankiej schreef:Ashleytjuhh schreef:haha ik denk alleen dat het de kranten/tv niet echt interresant vinden.
ik en een vriendin komen ook even langs wippen ( moeten jullie alleen niet gaan lachen want komen in carnavalkleding)
dan staan de oortjes in elk geval allemaal goed naar voren
ook een drijfveer misschien voor hart van NL? carnaval te paard in de bossen... in carnavalskleding kun je gerust op die van mij stappen hoor, sinterklaas accepteert ie ook