hahaha ja cameranu idd maar heb er warschijnelijk 1 dichter bij gevonden die het op voorraad heb

urk is hier vandaan en goed uur rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JAZZ4ff schreef:Nicole schreef:Ik rij er morgen langs, voor wat spullen.Bedoelt camernu? Man ik droom het daar haha iedereen kent me daar.. Ga zelfs uit met de bazen en ben op feesten en BBq van cnuvriendje lief werkt er
Zijn er amazones die in een mooie outfit met hun paard/pony willen poseren?
JAZZ4ff schreef:Nicole schreef:Ik rij er morgen langs, voor wat spullen.Bedoelt camernu? Man ik droom het daar haha iedereen kent me daar.. Ga zelfs uit met de bazen en ben op feesten en BBq van cnuvriendje lief werkt er
Zijn er amazones die in een mooie outfit met hun paard/pony willen poseren?
NonaWen schreef:Zie buienradar :/
NonaWen schreef:Ziet niet goed uit.Zie buienradar :/
Sneeuwradar geeft smiddag sneeuwbuien aan, niet zo mooi voor de terug weg.Citaat:In het zuidwesten af en toe (natte) sneeuw
Het is bewolkt. In het noordoosten vriest het licht elders ligt de temperatuur rond het vriespunt. Aan het begin van de ochtend gaat er in het zuidwesten lichte (natte) sneeuw vallen. Deze sneeuw breidt zich gedurende de dag langzaam verder uit over het land, terwijl de neerslagintensiteit afneemt. Waarschijnlijk komt de neerslag niet verder dan de lijn Den Helder ? Nijmegen. Noordoost daarvan lijkt het droog te blijven. In totaal kan er dan tot en met vanavond 1-3 cm verse sneeuw vallen, maar een deel daarvan kan ook weer weg smelten. Er is een kans dat de neerslag in het zuidwesten overgaat in regen. De middagtemperatuur ligt rond of net boven het vriespunt. De zuidoostenwind is overwegend matig, kracht 3 tot 4, aan zee en op het IJsselmeer af en toe vrij krachtig, 5.
Marjoow schreef:Er komt bewolking aan, dat hoeft geen neerslag te betekenen![]()
*gaat duimen voor goed weer*
Oh ik ben te herkennen aan een witte jas, met zwarte rondjes en een groene sjaal
Marlinda schreef:Bweegh. Nouja ik ga maar eten/ broodjes maken etc. en dan moet ik daarna maar gaan beslissen.