Grid, jij mag anders ook wel brood meenemen..... Als jij het vrijdag kan halen is het verser denk ik. Bij mij wordt het al donderdag dat ik het haal....
Marleen, ik ga het nog even navragen...... Zal even kijken of ik Henk vanavond nog kan bereiken. Je hoort het dus nog. Hopelijk is het niet te lastig voor je?
grrr
Geplaatst: 05-05-11 20:35
Geeft niet Carola, maar ik wilde morgen gaan bellen. Dus het is handig als ik het dan weet.
Heb al even gebeld..... We gaan toch voor safe en willen Bons graag op stal hebben.... We zijn een beetje bang dat hij heel de nacht gaat staan eten (wat hij dus niet gewend is) en de volgende dag koliekerig is dan kan ik dus niet mee op rit..... Zou jij voor de zekerheid willen vragen wat een stal voor een nacht kost en of zijn paarden in dezelfde stal staan? Thanks!
grrr
Geplaatst: 05-05-11 20:46
Hij heeft heel veel stallen en heel veel paarden, dus ben er vrij zeker van dat dat wel goedkomt! Maar zal het ook vragen!
Super dankjewel! Ik klink wel een beetje als een zeurpiet en overbezorgd mens als ik het zo terug lees..... Maar goed alles voor een heerlijke rit op zaterdag! En overdag kan hij gewoon in het land staan!
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 20:49
Tuurlijk niet Carola, is toch logisch dat als Bons niet gewend is om dag en nacht op gras te staan je hem nu, zeker met een lange rit voor de volgende dag op stal wilt hebben staan
grrr
Geplaatst: 05-05-11 20:50
Welke paarden zouden bij elkaar kunnen? (zal Henk misschien wel willen weten) Pallieter en Ravien samen, Misty misschien bij Banbay en Boncho evt. overdag ook? Zeg maar wat jullie willen Dagmar en Marjolein? Als je 't liever niet hebt omdat hij ijzers heeft vind ik het ook prima....
Ik denk dat Boncho in elk geval prima bij Banbay kan. Misty erbij vind ik ook prima hoor. Denk dat Boncho wel makkelijk zal zijn. Hooguit zn oren in zn nek en een keer zn kont omhoog maar echt trappen heb ik hem in het land volgens mij nog nooit zien doen.
D_Travis
Geplaatst: 05-05-11 21:12
Ik denk dat dat prima zal gaan misty is ook de moeilijkste niet ze zal hooguit wat zuur kijken verwacht ik. Maar we kunnen snel genoeg zien als het niet gaat denk ik!
Ik neem nog mee energy drink en schoonmaakspul? Want op de boodschappenlijst zie ik dat niet staan, oh ja en melk hoef ik ook niet hoor
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 21:18
Pall en Ravien gaan samen, ik hoop dat Pall de baas is over Ravien, want bij een onderdaniger paard als zij kan ze nog wel eens gaan jagen.. Maar komt vast goed, Pall laat zich ook vast niet opjagen
grid
Geplaatst: 05-05-11 21:24
Carola dan doe ik gewoon het brood/ broodjes en da's toch niet overbezorgd da's toch logisch als ie dat niet gewend is je wilt idd geen koliekerig paard in het weekend
Lois idd zondag na ontbijt nog een ritje dan ga ik op stalen ros mee
Laatst bijgewerkt door grid op 05-05-11 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Dagmar, ik neem wel wat spul mee om schoon te maken ik ben er toch op tijd en blijf als Marleen terug gaat om de kar te halen. Heb dan dus tijd zat om te poetsen. En volgens mij nam Grid ook wat mee toch?
grid
Geplaatst: 05-05-11 21:34
Ja wij zijn er dan denk ik het 1st dus dan nemen wij dat wel mee wat neem jij mee? niet dat we dadelijk voor een weeshuis aan poetsspul bij hebben Als we wat allesreiniger/ glorix, poetsdoeken en hygiènedoekjes hebben zijn we al een heel eind toch?!
grrr
Geplaatst: 05-05-11 21:36
Zo'n caravan is ook niet heel groot, dus dat komt wel goed...
Ik neem wel een emmer, allesreiniger en wat doekjes mee.....
grid
Geplaatst: 05-05-11 21:45
carola daar hebben we dan denk ik wel zat aan
grrr schreef:
Zo'n caravan is ook niet heel groot, dus dat komt wel goed...
Nee daarom we moeten ook niet overdrijven
D_Travis
Geplaatst: 05-05-11 22:02
en gele rubberen handschoenen, boenborstels, zemen, peostdoeken, glansdoeken echte schoonmaakdames hahaha nee het is fijn als het een beetje fris is maar hey we zijn boerinnen
grid
Geplaatst: 05-05-11 22:06
Dagmar zie ons nu al staan met handschoenen en emmers en borstels en schort enzo