Hoe laat wil je gaan? Ik moet eigenlijk ook heel erg leren en eigenlijk wil ik ook best wel even in Houten kijken Volgens mij ging er vanaf Centraal een bus. Bus 47. Die rijdt 1 keer in 't uur...
okay is goed uiterlijk kwart over maar ik zorg wel dat ik er rond 12en sta haha! ik ken mezelf. Vinden jullie het erg als ik Jeroen ook mee neem trouwens? Zijn mannendagje gaat niet door morgen hij heeft overigens ook een hamster (een hele mooie syrische creme langhaar dame ) dus hij is ook wel écht geinteresseerd hihi en ik beloof dat ie zich zal gedragen
Calanddra
Geplaatst: 10-04-10 22:25
Ik ga er morgen rond tien uur heen met martin wel een tip, probeer op tijd te zijn heb er een x bijna twee uur in de rij gestaan
Wij zijn er van tien tot twee ongeveer. Dus denk niet dat ik jullie dan nog zie
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 22:27
Suus, van mij mag 'ie mee hoor Heeft 'ie daar moeite mee dan, zich gedragen?
Dat meen je niet Jenn Vanaf hoe laat is 't open dan? Ik heb echt geen zin om er 2 uur lang in de rij te staan...
Heb 't even opgezocht, 10 tot 5 is 't... Zullen we anders de bus van half 10 nemen dan? Of half 11? Half 10 is misschien erg vroeg. Ik zit er niet zo mee, maar ik weet niet hoe jullie op zondag zijn met vroeg opstaan
Wij gaan er morgen rond half tien naartoe meestal hoef je dan niet gigantisch lang te wachten. Ben ook een x om twaalf uur gegaan en toen moesten we idd zo lang wachten is nogal druk bezocht
Ik zit hier trouwens wel met keelpijn en wat hoofdpijn. Maar ik ga sowieso nu zo'n beetje naar bed. Als ik nou morgen wakker word en ik denk: nee dit gaat niet. Dan sms ik jou, Suus, meteen wel even. Als 't goed is heb ik jouw nr nog.
Suuskipje
Geplaatst: 10-04-10 22:48
hahahha, ehmm nou liever half 11 dan blijft zondag en wil toch nog wel een beetje uitslapen Is goed ems
Half 11 dan Kwart over 10 dan bij de bus. Snap 't wel hoor, van 't uitslapen Bus vertrekt om 10:34. Had niet goed gekeken. Op zondag rijdt 'ie maar om de 2 uur