Ik haal vanavond de cupcakestandaards op bij Nathalie en zal straks ook de malletjes voor Angelique pakken. Heb helaas nog niet de handjes binnen, maar die stuur ik je wel een keer na
Mooi, hebben we meteen een plan voor de volgende meeting. Mits we het allemaal wel leuk vinden morgen, misschien vinden we elkaar wel helemaal niet aardig met als die agressievelingen en saboteurs hier
NOg maar 1 nachtje slapen!!!!
Mayo
Geplaatst: 29-01-10 12:19
hyppolyte schreef:
Mooi, hebben we meteen een plan voor de volgende meeting. Mits we het allemaal wel leuk vinden morgen, misschien vinden we elkaar wel helemaal niet aardig met als die agressievelingen en saboteurs hier :=
haha, lijkt mij ook wel leuk een toyparty Eerst maar eens afwachten of we elkaar morgen niet de hersens inslaan BTW is er nog iemand die interesse heeft in onze Horse & Hunk kalender? www.horseandhunk.nl dan kan ik ze meenemen, scheelt verzendkosten! Ze kosten maar een tientje!
whaha, heb zoooooon zin in morgen! kom ik daar die toko binnen gewaggeld, ik ben niet te missen zeg maar!
benangelique
Geplaatst: 29-01-10 16:12
Polivy schreef:
Ik haal vanavond de cupcakestandaards op bij Nathalie en zal straks ook de malletjes voor Angelique pakken. Heb helaas nog niet de handjes binnen, maar die stuur ik je wel een keer na
joh, alleen die voetjes zijn ook goed hoor meis! ben al helemaal blij dat ik die van je mag lenen.
Ehhmmm, ik zit nog even met iets, zouden jullie het erg vinden om mee te betalen aan die taarten/koekjes enzo (zit nogal krap momenteel)? Ik ben voor het hele spul 30 euro kwijt en ik kan me voorstellen dat die B&J chocoladetaart ook niet heel goedkoop zal zijn. Is het een plan om alle kosten bij elkaar op te tellen en dat dan door 17 te delen?