[besloten] Tinkerkletsweekendje! 18-20 juni @ grid's stal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [besloten] Tinkerklets weekendje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 14:45

Dan sluit ik me ook gewoon aan bij het zaterdag wandelclubje en picknick bezorgers! ook gezellig. Vind het echt niet erg om in en rond het huisje te hangen als er meerdere zijn:-) en misschien mag de hond mee?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:00

vind ik ook Ellen :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:12

:oo Maar Ellen, jij blijft toch gewoon slapen?

Er was nog geen datum bekend he? :)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:19

nee.. ben wel benieuwd wat het wordt.. als het Mei wordt zit er een hele grote kans in dat ik niet kan :n

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:24

Klinkt gezellig, de kontenkletsers wandelclub :D

En Grid maakt er handig gebruik van, de wandelclub is al geboekt voor de picknick catering +:)+

Een datum vastleggen lijkt mij handig. Ik dacht dat het inmiddels besloten was om juni aan te houden en dan

* 18-20 juni?? Zijn er mensen die dit weekend niet kunnen?

*andere optie was 28-30 mei. En twee andere weekenden in juni jullie vielen ook al af en veel later lijkt mij niet handig omdat je dan in de vakantietijd zit

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:26

Volgens mij konden de meesten idd dit weekend wel, en hadden de meesten ook dit weekend liever dan dat in mei.
Ik zal zaterdagavond terug moeten waarschijnlijk, maar dat maakt me verder niet uit, 'k kom in ieder geval!
:D
Wel heel leuk idee om dan toch gezellig samen op zaterdag te picknicken!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:17

Mijn planning loopt meestal 3 dagen vooruit, dus om dit vast te leggen moet goed te doen zijn! hahaha
Zodra ik mijn agenda voor 2010 heb zet ik het erin!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 14:06

snowdon schreef:
Kan me Janets reactie wel voorstellen, zonder eigen paard zou ik ook niet mee gaan.

Volgens mij hebben wij het hier een keer over gehad.

Beetje erg cru gezegd (weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden) maar zonder eigen paard vind ik het gewoon niet leuk.
Op een huurpaard ga ik niet, en ik vind het ook nog eens erg veel geld. En daar moet ik ook op letten nu ik zonder werk zit. Ik voel me ook helemaal niet vertrouwd op een vreemd paard, vind het dood eng.

Ik kon liever dan gewoon zaterdag langs.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 14:13

janet jij zou toch op banbay gaan?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 14:18

Ik voel me gewoon niet vertrouwd op vreemde paarden... Zie het niet meer zo zitten.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 14:28

ah oké. Ja ik moet eerlijk zeggen ik ben ook geen held hoor.. Maar ik neem aan dat die huurpaardjes wel betrouwbaar zijn hoor.. Maar goed ik begrijp het wel.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 15:12

O :(:) ik dacht je alleen niet op huurpaarden durfde maar wel op Banbay :) (omdat je die vooraf (evt) ook nog kunt uitproberen)
maar dat dus ook niet :(:) Je moet idd niet iets "tegen je zin" gaan doen :n

Maar je wilt dan ook meteen niet meer blijven slapen dus ;( zou ik wel jammer vinden -O-

en zou je het dan evt wel leuk vinden als er een kar mee zou gaan? (deels) alternatieve route?
Als niemand behoefte heeft ga ik het niet vragen ;)
Als er wel behoefte is ga ik optie winnie/ nono zo snel mogelijk vragen :) daar kunnen dan 3-4 mensen mee!
Ik kan vragen of de eigenaressen zelf zin hebben om te mennen
óf dat iemand van jullie dat dus mag
óf dat ik een wagen kan lenen voor iemand?
en als het niet anders kan én er zijn mensen die héél graag met wagen willen!! dan wil ik evt de vrijdag of zondag wel mennen ipv op Say :j maar dat dus alleen als men héél graag wil! ;)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 17:31

Ik ben absoluut geen held op vreemde paarden, dat is absoluut niet om marleen of Banbay.

Ik vind het ook moeilijk om nu alles al te gaan beslissen... Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen. Het zijn gewoon onzekere tijden voor mij...

aaarghh.... Ik weet het gewoon allemaal niet...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 18:26

Snap het Janet :j

Wat betreft nu al beslissen vind ik ook moeilijk, maar meer omdat ik er altijd een hekel aan heb om mij ergens op vast te zetten. Ik wil mijn afspraken altijd nakomen en vind het vervelend als ik dan iets moet afzeggen. Ben meer een last-minute beslisser. Maar helaas kan dat niet altijd. Als er iets tussen komt, dat zie ik dan wel weer.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 19:19

Ja dat gevoel heb ik dus ook met zover vantevoren.... ik ben niet zo'n ver vantevoren planner...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:05

snap wel wat jullie bedoelen hoor, het is nog zo ver weg. (voor mij wel fijn, kan ik Odinn goed leren kennen)
maar zou het wel heel leuk vinden als iedereen er bij is hoor :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:11

Janet, snap het wel hoor, vind het heel jammer als je niet meegaat (je bent gezellig :D ), maar ben ook geen held op vreemden.
Moet ik Banbay nu nog wel meenemen dan? Hij is absoluut heel braaf... ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:21

Marleen, ik weet zeker dat er een enthousiaste vrijwilliger is voor jou Banbay!!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:36

Neem maar mee hoor Marleen :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:36

Vrijwilliger al aangemeld... :D mits Janet natuurlijk niet gaat...

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 20:39

jammer janet, maar begrijplijk meis! Je kan altijd gezellig een dagje langskomen, je bent een gezellige meid!

en snap de andere meningen ook helemaal, ook dat het moeilijk is om nu vast te zetten. voor mij ook zit in me examen periode, maar ik ga gewoon mee, vind hetleuk om jullie allemaal weer te zien, en leuk voor pal!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:16

Ik vind ook dat je nu nog absoluut niet definitief hoeft te beslissen :)
Dat is nu juist zo makkelijk omdat we niks hoeven te boeken/ aanbetalen of zo 8-)

Wel is het natuurlijk handig om een indicatie te hebben ;) Gaat het om 1 of 6 paarden? 1 is makkelijker op het laatste moment nog te regelen dan 6. Hoe meer we er willen huren hoe eerder ik zal moeten reserveren en bij 6 krijg ik bv eerder korting dan bij 1...

en of er iemand interesse heeft om met de kar mee te gaan of dat niemand het leuk vind om alternatieve route te moeten rijden, omdat we dan stukken niet samen op pad zijn :\ of dat men dat dus helemaal niet erg vindt en zo'n mentochtje ontzettend leuk zou vinden :):)
Reden voor mij (en grit) om uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn of dus niet de moeite hoeven te doen omdat er toch geen interesse is...

Dat is de enige reden dat ik graag de interesses wil weten :)
Sorry als het overkwam alsof ik nu alles al definitief wil vastleggen :o Y;( da's namelijk helemaal niet de bedoeling :n

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:17

zo had ik het ook niet opgevat hoor ingrid, vind het al zo supervet dat je dit allemaal wilt regelen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:38

Moeten nu wel beslissen, wat de andere opties moeten wel op tijd geboekt worden. (Veluwe) Dus kunnen niet op het laatste moment nog switchen ofzo.
Maar maakt niet uit hoor, dat is echter de reden waardoor ik mijn optie veranderde zodat het toch maar Uden werd. Ook leuk :)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 21:40

We maken het gewoon gezellig. Wat betreft locatie kiezen heb je inderdaad gelijk leon, dat moesten we wel beslissen vanwege de boeking inderdaad.