We hadden stokbrood......en een grote bak met sla met allerlei dingen er doorheen ennuh.... verder weet ik het even niet meer
jodi
Geplaatst: 02-01-10 21:01
Lontje schreef:
jodi schreef:
Raden wat ik de eerste avond in Nederland gegeten heb....
Boerenkool met worst?
Friet met frikandel!
Dowski
Geplaatst: 02-01-10 22:34
Nessa schreef:
ik vind alles best, zolang het maar niet te duur is (is arme student met zéér binnenkort 0 euro inkomen) en geen witlof, tomaten, andijvie, zure kool, taugé. en verder weet ik zo niet wat te verzinnen, maar is vast wel meer dat ik niet lust
hmmm.. dus hotdogs is ook niet goedgekeurd
Dowski
Geplaatst: 02-01-10 22:36
jodi schreef:
Lontje schreef:
Boerenkool met worst?
Friet met frikandel!
mijn ouders hebben mijn achterneef uit nieuw zeeland frikandel speciaal gegeven toen hij een paar dagen in nederland was. De volgende ochtend is hij zodra de friettent open was er nog 3 gaan halen
ik wil ook wel frietjes hoor frikandellen zijn prima, past niet in mijn biologische menu, maar ik smokkel wel vaker (als varkenshaasjes in de aanbieding zijn bijv. haha)
*zwaait* ben er ook weer even, wil nog steeds graag mee, moet alleen even kijken hoe het zit met ov >.< heb nl een verjaardag de 17e -wist ik veel- en moet daar dus in de avond aanwezig zijn (mee-eten voor mij is dus geen optie :'()
Ik lees nog wat speculaties en gedachtes over het eten. Zijn jullie daar nu uit?
Mij maakt het niets uit. Maar bedenk wel dat er ook jongere mensen mee zijn en studenten die naast de 20 euro voor het rijden en geld voor de trein/bus (wat ook prijzig is) misschien niet zitten te wachten op uit eten gaan.
Ik ben in iedergeval bereid om, ongeacht de wensen, iets te verzorgen. Zo als de vorige keer.
Ik lees ook iets over meerijden van uit Eindhoven. Dat is ook goed. Mij maakt het niet veel uit, ik wil ook wel rijden. Die paar euro benzine interesseren me niet zo. Als we van uit Eindhoven (en alles op de route) met heel veel mensen zijn kan ik misschien vragen of de auto van mijn vader mee mag. Daar kunnen we met 7 mensen in. In mijn eigen auto kunnen we al met 5.
Misschien moeten we maar 3 gerechten kiezen en stemmen? Of, als het niet al te veel werk is/te duur wordt, 2 dingen maken (patat en pannenkoeken ofzo, dat is allebei vrij simpel gemaakt)