Laura: tis zeker de 6de, wij gaan ook naar die oefenjumping, op vrijdagavond. Daarom ook dat ik hier (behalve het geniale idee van het voorproeven) geen inbreng doe aan jullie date
Moeten balken leggen id 1m, dat wordt nachtwerk
Wicked2016
Geplaatst: 27-10-09 13:52
ik ga naar feestje, maar ik heb kamp en ge wilt niet weten hoe dood ik ben dan
haha arme Mara, zie u al slapend staan dansen enzo ik ga ook naart feestje
PatsyPatsy
Geplaatst: 27-10-09 14:54
lientjeds schreef:
Laura: tis zeker de 6de, wij gaan ook naar die oefenjumping, op vrijdagavond. Daarom ook dat ik hier (behalve het geniale idee van het voorproeven) geen inbreng doe aan jullie date
ja eh dat ik ze vergeet komt omdat ze hier niet vaak genoeg komt eh! tsssss
Izzy19
Geplaatst: 27-10-09 19:23
Ok nieuwe lijst voor etentje + HROV dinges: Isabelle Femke Jaana Sofie(havan) Helena Talitha
Dan zijn we met 6 voor onzen date, dat is te doen hé Maar euh, wil iedereen waarvoor ik kaarten moet bestellen, dat even laten weten per pb ofzo? Dat ik er niet te veel vraag hé
SofieHavan
Geplaatst: 27-10-09 20:01
Euhm Tineke zou ook graag meegaan naar HROV dingens, dus kan zij dan eventueel ook gaan mee eten? Da's zo stom van te zeggen dat we met 6 naar HROV ding gaan, dat we daarvoor gaan gaan eten maar dat zij niet mee mag...?
zeg, etentjesmensen van volgende week, wie reserveert er? was er iemand van ons 7 die de heksenketel kende?
wat al de rest betreft: ten laatste volgende week vrijdag hier posten of je meegaat de 20ste! wij reserveren vrijdag voor de volledige groep, in de hoop dat er nog plaats is dan... Dus, wie te laat is heeft pech
't makkelijkste is dat iedereen dit lijstje quote en zijn naam toevoegt, echt niet gaan zeggen zoals de vorige keer 'ik ga mee', da's gewoon irritant want iemand moet dat dan nog es allemaal gaan tellen quoten is niet zo moeilijk he:
Heu ik heb er geen nummer van, dus reserveren kan ik niet Hoe laat, euh zijn er voorstellen? Normaal begint dat bij HROV om 21u, tegen 23u moet ik blijkbaar het podium op...