Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twinklebel schreef:Ik trouwens braaf achter Marisje aan rijden richting snelweg, want mijn Tomtom weigerde nog langer mee te werken, had geen GPS-bereik zij die, slaat Maris opeens af naar een benzinepomp.....moesten wij ons moederziel alleen zien te redden. Gelukkig had ik superFleur bij me, die wist mij de goede kant op te loodsen!
Twinklebel schreef:Ik trouwens braaf achter Marisje aan rijden richting snelweg, want mijn Tomtom weigerde nog langer mee te werken, had geen GPS-bereik zij die, slaat Maris opeens af naar een benzinepomp.....moesten wij ons moederziel alleen zien te redden. Gelukkig had ik superFleur bij me, die wist mij de goede kant op te loodsen!
Menino schreef:Twinklebel schreef:Ik trouwens braaf achter Marisje aan rijden richting snelweg, want mijn Tomtom weigerde nog langer mee te werken, had geen GPS-bereik zij die, slaat Maris opeens af naar een benzinepomp.....moesten wij ons moederziel alleen zien te redden. Gelukkig had ik superFleur bij me, die wist mij de goede kant op te loodsen!
en ik danHeb wel even mooi jouw GPS weer laten werken
(hihi stiekem drukte ik op het verkeerde knopje en was ik heeeul bang dat ik hem nog verder slopen ging
)