je kom maar gezellig hoor kunnen we gezellig ruilen
Anoniem
Geplaatst: 15-05-09 21:06
Even over de meeting later dit jaar. Ik had aan mijn instructeur (Willy) gevraagd of hij bereid was om wat lessen/clinics (hoe je het ook wilt noemen ) freestyle en/of dubbele longe te geven en dat wilde hij wel. Ik wil X ook graag meenemen en die zou eventueel als oefenpaard gebruikt kunnen worden door degenen die zonder paard komen, maar wel een les willen nemen.
frankiej
Geplaatst: 15-05-09 21:11
gooi die biefstuk mijn kant maar op dan. mits ie niet zo taai is dat je hem onder je zolen kunt spijkeren. haha.
wat het eten betreft: we zijn verplicht om allemaal hetzelfde menu te kiezen. de menu's bestaan veelal uit engelse gerechten. welk menu verdient jullie voorkeur? ik ben een zeur wat betreft eten.... konijn, ribstuk hou ik totaal niet van. daarom twijfel ik nog. verder moeten we er terdege rekening mee houden dat 1 persoon voor de groep moet tekenen voor reservering en dit moet terugsturen ter bevestiging en dat annulering vrij kostbaar kan worden. ik weet, klinkt allemaal vrij negatief maar meld het even om teleurstellingen te voorkomen.
heidi: jesse niet meenemen, dan heb je het zelf ook veel rustiger. als je een goeie oppas hebt, is dat veel beter. hoe eerder ze gewend zijn dat je weleens zonder weggaat, hoe beter.
Frank ik zat er ook aan tedenken hoor van dat Jesse eraan moet wennen. dat wij ook een keer weg zijn. toevallig is hier in de straat een vrouwtje komen wonen die wij kennen van de manege. Ik heb het voorzichtig aan haar gevraagt. ze zou kijken of ze kan en als ze kan wil ze het met alle plezier doen.
Machonito
Geplaatst: 15-05-09 23:12
frankiej schreef:
staat in de reserveringsvoorwaarden op hun website
Huh gaat zo lezen Maar we kunnen toch daar bespreken met de bedieners wat wij lusten dat ze iets maken voorons waar iedereen zijn gerechtje heeft die hij lust. zoals 1 wil biefstuk en ander Konijn en dat ze van alles een beetje erop zetten. Kan altijd bespreken toch
Nou, ik hoor het al, ik had mijn lol opgekund als niet-vlees-eter daar
Yenneke, leuk dat Willy dat op zich ziet zitten om te doen. Misschien best een leuke optie. Wellicht te verdelen in paar groepjes, net waar de belangstelling naar uitgaat: dubbellonge, freestyle en rijden ofzo. Als het bij een dag blijft, is het denk ik wel een goed plan om de lokatie van Gab haar baas echt in overweging te nemen. Supermooi en we hebben een goede kruiwagen om er binnen te komen
Haha ooh help . Ik zie ons plan in duigen vallen . Zeggen jullie maar wat je wilt, ik sluit wel aan . Ben niet zo heul moeilijk, maar konijn enzo zie ik niet zitten. Biefstuk daar integen wel . maar denise niet, lastig!!
Paardenclinic: lijkt me ook zooo leuk! Die les van Willy zie ik wel zitten aan de dubbele longe . En lesje van Karina lijkt me ook niet verkeerd ! Ik hoop dat die meeting ook doorgaat .
Pff, ik heb het even snel doorgelezen. Omdat het een thema avond is, moet je er wel om 19u al zijn . Het is zeg maar een avond waarin je vermaakt word.
Ook als vergetarier kun je erg goed schansen, ik eet zelf ook geen vlees, maar heb het er prima naar me zin.
meiden ik laat het aan jullie over zoals iloon zeg lust ik geen biefstuk maar zij wel dus je kan alles dan toch om wisselen wat de een niet lust krijgt de ander
maar als we voor iets ander kiezen ik volg wel ik loop er gewoon achteraan ben niet zo moeilijk
en ik hoop dat de paarden meeting in september ook gewoon doorgaat
Lieve schatten, geloof me, jullie komen wel aan jullie trekken. Gewoon van te voren het menu doorgeven dat je wenst, en als je even belt, kan er vast wel iets aangepast worden.
Ik wil ook graag meedoen met een clinic van Willy aan de dubbele longe en freestyle! Hoe gaat het nu met hem, nog steeds druk zeker? Doe hem maar de groetjes!
Sanne, haha, ja, ben het ook wel eens dat het wat centraler kan Maargoed, nee, ik kan niet mee.. Ik snap best dat het met grote groepen allemaal hetzelfde "moet", weet zelf maar al te goed hoe lastig het is als er een groep is die állemaal wat anders willen..
De clinics/workshops klinken ook erg leuk . Vind dubbele longe wel leuk om te doen .
Het eten komt wel goed . Ze hebben een vegetarisch menu gelukkig .
Miichelle90
Geplaatst: 17-05-09 20:04
13 juni was de meeting toch? Ik kan dan helaas niet mee:( Heb net van me ouders te horen gekregen dat ik dan een weekend in een hotel in veldhoven zit met me vriend. Hebben we voor onze verjaardag gekregen. Vind wel jammer:(
of we nemen allemaal het vega menu...? zal ik dinsdag eens bellen hoe het nu precies werkt met een groep? een gewoon restaurantje zie ik ook wel zitten. de 13e moet wel doorgaan, we zijn nu zover dat we best een flinke groep hebben.