Maar, ik denk dat het ondertussen toch wel handig is om wat tijden ed af te spreken? Ik wil wel even melden dat ik de volgende dag wedstrijd heb, dus weet niet of jullie van plan waren om nog te gaan drinken ergens, maar daar doe ik niet aan mee dan
Tuurlijk gaan we je leuk vinden!! Gewoon komen en als je ons niet leuk vind kun je altijd nog zeggen dat je iets anders had afgesproken wat belangrijker was
0maris0
Geplaatst: 30-03-09 11:19
Idd!! of je raakt ons "per ongeluk" kwijt..
Chips.. nu verklap ik mijn eigen idee..
Laatst bijgewerkt door 0maris0 op 30-03-09 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja!! ga ik ook.. maar mocht er iets zijn.. dan raak ik jullie gewoon "per ongeluk" kwijt..
Axel_Valerie
Geplaatst: 30-03-09 11:26
Kimmikky schreef:
kweet niet, vind t ergens half beetje eng ondanks datk dol ben op meetings komt bij datk uberblut ga zijn na april, 3 weekenden weg
Ik heb dat ook joh kim! Ik heb altijd al heel erg last gehad van faalangst maar dit keer heb IK besloten dat ik dit leuk vind dus ik prbeer het ook maar gewoon!
Desir_ee
Geplaatst: 30-03-09 11:28
Goed Zo!!! Iedereen gaat gezellig mee!! ik vind het ook wel spannend,, stel je voor dat ik 0maris0 niet mag.. ,, Nee maar even serieus,, ik vind het ook spannend,, maar ga der gewoon voor,, merk vanzelf hoe het is.. Dus als ik de volgende keer niet mee ga en ineens niet meer mee praat in het topic,, weet je wat ik er van vond..