[besloten]BelgenBokkers op trot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bijke

Re: [besloten]BelgenBokkers op trot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:17

Ik wil nu toch echt gewoon die angst overwinnen, dan zal ik mijn galopangst eindelijk achter mij kunnen laten... Wilde al lang eens terug rijden op het strand, maar met jullie zal het nog veel leuker zijn Haha!

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:11

Ik laat mij zelden dwingen dus geen paniek Haha! Haha! Haha! Knipoog

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:41

*probeert Anja te dwingen met telepathie*

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:41

Hmm, 5de gaat wss een probleem zijn (kan dat ik dan al in spanje/portugal zit en anders heb ik volgende dag wedstrijd en moet ik vlechten enzo...) maar ik hou me aanbevolen voor een volgende keer. Knipoog Woon btw in Vlaams-brabant (Leuven) en mag tot aan de grens rijden en 1 iemand van min. 24 meenemen (voorlopig rijbewijs). Clown Zou dus ook een lift moeten zoeken.

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:18

Als ik de volgende keer meega, mag je wel met mij meerijden hoor Anja *LOL*

Venna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:51

ik ben normaal niet zo n held...
en heb nog nooit strandrit gedaan, nog nooit in zo n groep gereden, ...
en toch heb ik geen schrik Bloos
raar!
ik kijk er zo naar uit!!!

wisje, zouden we dan best niet bellen om zeker te zijn dat het past voor die manege?

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 10:19

Ik heb net toevallig gebeld naar die manege en de mevrouw aan de telefoon zei dat de persoon er morgenmiddag pas weer was. Maar ik denk nu eigenlijk dat ze de persoon bedoelde die de mails afhandelde(ik had het woordje "mail" laten vallen nl.).

Ben ik even aan het twijfelen om nu terug te bellen, maar als ik dan dezelfde madam aan de lijn heb en ik zit verkeerd met mijn gedachte staat dat ook weer zo raar en pusherig. Clown

Ik zat zelf te denken om maar morgenmiddag terug te bellen, maar als iemand met een andere stem zich geroepen voelt om het "onwetend" ook even te proberen hou ik die vooral niet tegen. Als er maar gemeld wordt dat er gereserveerd is dat we straks geen 20 plaatsen reserveren. Haha!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 10:36

Vie schreef:
Oeh, ik wil mee. Weet alleen niet of ik durf. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb nog altijd een trauma van eens een paardje te huren voor een meeting (Véro herinnert zich dat mssn nog wel)...

Ik ga er ff over nadenken. Als ik meega, kan ik ook mensen oppikken. Ja Het lijkt me iig geweldig!

Ja, dat herinner ik me nog. Was er ook niet zo tuk op, maar aan zee ben ik zelf al vele kalmer. En dat werkt volgens mij op het gemoed van mijn huurbeest Vork Dus ik ga mee!
Venna, als je wil kunnen we samen rijden?

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:55

Om hoe laat is de rit nu en waar spreken we af en zo?

Mensen die tot aan de Carrefour in Korbeek-Lo geraken, mogen altijd met mij meerijden. Ik heb plaats voor 4 extra personen, maar aangezien Maja al meerijdt mogen er nog 3 mensen mee.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 13:37

Ik geloof dat we gaan afspreken om 18.30 voor die rit.

Waar we juist gaan samenkomen, moet ik eens over nadenken en hoe laat mogen jullie al over gaan nadenken.

Belangrijke vraag; Willen we gewoon wat aan het strand lui-lekkeren en tetteren of willen we ook echt wat doen/zien buiten het paardrijden/kijken.

Je hebt bijvoorbeeld het koddig stadje Zierikzee en wat musea over de overstromingen in de jaren 50 en de waterkeringsbrug (die gigantische brug waar je over heen rijdt wil je tot daar komen, gebouwd om nederland droog te houden). Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar zo geboeid in is en als het mooi weer is, wil ik buiten zijn Tong uitsteken . Het moet wel leuk blijven voor iedereen.

Voorstellen?

Venna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:30

Gaan we voor of na de rit samen een hapje eten? iets simpel? lijkt mij wel leuk.

Vero, ja, we kunnen samen rijden. neem je Gandor mee?

om echt iets te gaan bezien weet ik niet. we zijn waarschijnlijk met veel en mss met een paar honden...k denk dat het niet zo makkelijk is.

Wat we ook kunnen doen is, als het mooi weer, wat kleine hapjes meebrengen zoals chips en nootjes en drank en lekker picknicken op het strand en tetteren Bloos Knipoog altijd gezellig Bloos

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:43

Sjintoo schreef:
Om hoe laat is de rit nu en waar spreken we af en zo?

Mensen die tot aan de Carrefour in Korbeek-Lo geraken, mogen altijd met mij meerijden. Ik heb plaats voor 4 extra personen, maar aangezien Maja al meerijdt mogen er nog 3 mensen mee.

Ik wil wel meerijden, als dat mag Bloos
Als Jan mij dan in Korbeek-Lo afzet, kan hij zelf nog wat voortwerken in het huis, dat zal hij leuker vinden Lachen

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:03

Dat mag Stefanie!

Ik opteer om iets te gaan eten, want picknicken zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten met al dat zand dan tussen uw hapjes Knipoog

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 16:03

De truc is wel om dat zand uit uw hapjes te houden Tong uitsteken

Met een paar koelboxen en wat kleedjes moet dat zeker te doen zijn en lijkt me erg gezellig en gieberig, dan kan ik mijn kookkunsten een ten toon spreiden Haha!

Ik ga eigenlijk zelden (met de hond) uit eten, maar doen die daar niet moeilijk over?

Over samenkomstplaats, iedereen moet via die grote waterkeringsbrug ding om dat eiland op te geraken. Wat zeg je als we der eerste parking voor of na die brug pakken?

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:21

Ik ben ook wel te vinden om samen iets te eten, gaan eten of picknick maakt me niet zoveel uit. Echt dingen gaan bekijken iets minder. Bloos

Venna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:22

t is te zien waar je gaat eten denk ik. ik ga eigenlijk ook nooit met een hond uiteten. Sigaar
voor de meegaande honden is het wel aangenamer als ze op het strand kunnen crossen terwijl wij eten Vork
we zullen alvast goed weer bestellen Cool

hebben ze in nederland ook zo van die tankstations met parking langs de autostrade? want het moet natuurlijk duidelijk zijn waar we afspreken Tong uitsteken

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:41

wizewo schreef:
Over samenkomstplaats, iedereen moet via die grote waterkeringsbrug ding om dat eiland op te geraken. Wat zeg je als we der eerste parking voor of na die brug pakken?

*komt zich effe moeien*

niet duidelijk genoeg Wize. Als wij bvb vanuit Lubbeek naar Renesse zouden moeten, zouden wij al niet over de waterscheldekering rijden, da's omweg. Vanuit Antwerpen trouwens ook. Het is korter als je via de grote brug van Zierikzee rijdt.

Waarom spreek je niet gelijk af aan de manege, de routeplanner stuurt je vanuit Antwerpen / Leuven toch over de Stoofweg (is adres van de manege volgens google ?)

Enfin, ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik ben vroeger vaak genoeg op Schouwen-Duivenland geweest, denk dat je best echt een adres neemt om af te spreken of jullie lopen mekaar mis.
Wat betreft de honden, hou 'r rekening mee dat die in theorie niet binnen mogen in eetzaken en jullie dus eventueel de toegang kan geweigerd worden. Een terrasje is natuurlijk weer iets anders. Haha!

Amuseer jullie !

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:14

Stefanie, komt gij anders bij mij, pikken we Bluem op aan't Gouden Kruispunt en rijden we dan door tot bij Sylvia aan de Carrefour in Korbeek-Lo?

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:14

Ah, dat zou super zijn! Ja

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 18:48

hehe, ja, ok, ik had de kaart nog niet te goei bekeken. Goed dat je het nu al zegt. Ik had daar we achtergekomen, maar wel stukje later pas.

Manege is mij goed!

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:57

Bijke schreef:
Stefanie, komt gij anders bij mij, pikken we Bluem op aan't Gouden Kruispunt en rijden we dan door tot bij Sylvia aan de Carrefour in Korbeek-Lo?

Dat zou super zijn. Hyper!

amai, ik ga hier eindelijk eens iemand zien want ik ken hier buiten 1 iemand eigenlijk niemand. Haha!

(ik kan trouwens de gps meenemen als dat nodig is)

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:34

Sylvia heeft GPS en ik ook, dus denk dat een GPS niet meer nodig zal zijn Knipoog

Venna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:50

okidoki, mercikes voor de bemoei post joke Haha! Tong uitsteken

dan spreken we af op die manege Knipoog en zal het een of andere picknick worden voor de honden onderons Clown

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:49

Bluem rijdt dus blijkbaar ook mee met mij Knipoog.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:53

that is alleen als je daar niks mee inzit uiteraard Lachen