Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordowner18 schreef:zat ineens te denken, kan natuurlijk men vriend mee slepen hoeft robynn die rolstoel niet te douwen mocht het lopen niet zo soepel gaan![]()
vlieg, heb geen idee waar rijen is, maar als het op mijn route ligt naar de dierentuin toe zou ik je wel op kunnen pikken, tenminste heb nog 3 plekken achterin
vlieg schreef:fjordowner18 schreef:zat ineens te denken, kan natuurlijk men vriend mee slepen hoeft robynn die rolstoel niet te douwen mocht het lopen niet zo soepel gaan![]()
vlieg, heb geen idee waar rijen is, maar als het op mijn route ligt naar de dierentuin toe zou ik je wel op kunnen pikken, tenminste heb nog 3 plekken achterin
Vlakbij bredaEn 2 plaatsen is genoeg haha
Evt kan ik ook wel met het OV komen (ligt eraan waarheen/hoever)
Citaat:Aanvullen aub
Robynn-> 16,17,23,24 aug -> Dierentuin, maar uit eten is ook leuk
blackpegasus-> 16 en 17 aug
Caya-> ?
Tina-> ?
vanity-> ?
marloes-joy-> ?
fjordowner18->?
Otje-> 16,17 aug (eventueel aanvullen) -> Dierentuin met airco
vlieg-> 16,17 aug restaurant 't spoor(?) (dierentuin is ook goed zolang het niet te ver weg is)
Saskia-> ?
Robynn schreef:Citaat:Aanvullen aub
Caya-> ?
Tina-> ?
vanity-> ?
marloes-joy-> ?
fjordowner18->alle dagen![]()
vlieg-> 16,17 aug restaurant 't spoor(?) (dierentuin is ook goed zolang het niet te ver weg is)
Saskia-> ?
Otje schreef:Robyn ik ben niet zo'n fan van beestjes in een kooitje, daarom zou ik liever naar de BB gaan
blackpegasus schreef:tot nu toe kunnen de meesten op 16 of 17 augustus. Ik heb liever op zondag. Weet niet hoe jullie daar over denken? Zaterdags werk ik en weet niet of ik na 1 week alweer vrij kan krijgen.
fjordowner18 schreef:Aanvullen aub
Caya-> ?
Tina-> ?
vanity-> Doesn't matter, nog geen plannen tot hiertoe, maar als jullie nog een eeuwigheid wachten met beslissen...![]()
marloes-joy-> ?
Saskia-> ?
vanity schreef:fjordowner18 schreef:Aanvullen aub
blackpegasus-> 17,24,31 aug. (liefst zondags en waarheen maakt niet uit)
Caya-> ?
Tina-> ?
vanity-> Doesn't matter, nog geen plannen tot hiertoe, maar als jullie nog een eeuwigheid wachten met beslissen...![]()
marloes-joy-> ?
Saskia-> ?