Mizsz_Kitty schreef:sharon ik kan er 3 meenemen, maar ik verzeker je dat degene die achterin zitten heel krap zitten
ik houd nog een plekje gereserveerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizsz_Kitty schreef:sharon ik kan er 3 meenemen, maar ik verzeker je dat degene die achterin zitten heel krap zitten
Yvie_Juudje schreef:Als ik het dus goed begrijp gaan de volgende mensen al mee als we op 9 augustus gaan:
Yvonne (yvie_juudje)
Janise (Isabell)
Patricia (Patriciavt) JAAA JE MOET MEE!!
Daan (lobke)
Laura (_laura)
Kitty (Mizsz_kitty)
Dani (Neroo)
Lisa (patjelisa)
Vanity (Bertbaley)
Kim (Foryourneeds)
Bo (Zinn)
Felicia (chocotof)
Fabienne (patsur)
Kimberly (kimftninja)
Manon (libertylove)
Claudia (urselin)
Maud (_maud)
Ilse (Temeraire)
Mariska (0maris0)
19 mensen!!
Nog de vraag:
Sharon (Sindneylover)
Esther (Isaatje16)
Denise (Denise_perla)
Sharon (Arans)
Melanie (MelanieB)
(alicelover)
Iris (lovekomeet)
Pauline (Kadanzlover)
Josca (joscaa)
Marjolein (_marjolein)
Roelke (Roelke_)
11 mensen
Volgens mij heb ik iedereen nu genoemd die tot nu toe gereageerd hebben?
Lous schreef:Hoi mensen, ik ben geen sf-er maar wel een Eftelingmedewerker. 9 augustus is een van de zaterdagen van de 7-mijlszomer. De Efteling is dan tot 24.00 open dat zal zal wel bekend zijn. Maar dit zijn altijd de drukste dagen. Houd rekening met een bezoekersaantal van ongeveer 25.000 mensen.
Lous schreef:Dit zijn namelijk de dagen van topdrukte vandaar, dus vertrek op tijd om niet in de file te raken voor een parkeerplaats. En kijk niet op van lange wachttijden bij de attracties. Een ding s' avonds rond zonsondergang gaat iedereen kijken bij de optredens en is het bij de attracties wel iets rustiger.
Lous schreef:Optredens is per week anders. Op de grote picknickwei zijn er altijd optredens van bekende artiesten. Op http://www.efteling.nl kun je kijken wie die dag optreed.
Het is al een paar keer voorgekomen dat er via de radio om 14.00/15.00 om niet meer naar de Efteling te komen omdat er geen parkeerplaats meer is. Wat ik zou aanraden is toch wel voor 12.00 in het park te zijn.
Denise_Perla schreef:Drukte is niets voor mij word ik alleen maar geirriteerd van
Denise_Perla schreef:Drukte is niets voor mij word ik alleen maar geirriteerd van
Denise_Perla schreef:Weet nog niet eens of ik vrij kan krijgen lekkerding