Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chann schreef:Voor mij zou dat iig wel te doen zijn, het is wel een erg leuk idee, maar idd wel lastig voor mensen die verder wonen en niet het geld hebben om zo'n stuk te reizen.
Overigens vind ik de afstand, als je het geld ervoor hebt, niet echt het probleem, want lang in de trein zitten is niet erg (vind ik tenminste, vind treinreizen heerlijk, maar misschien dat anderen het erger vinden).
Had eergister-gister trouwens nog een meeting, naar vriendin die vlakbij Den Bosch (Waalwijk) woont, en gisteren naar Efteling. Daar was ook iemand bij die uit Groningen kwam. Enkele reis kostte ongeveer € 40 en ze reisde ongeveer 3 uur, dus dat is wel aardig wat. (Hoewel ze voor de terugweg ineens korting kreeg, we weten nog steeds niet waarom, toen moest ze maar 19zoveel betalen)
Als iemand die ver woont, OV heeft, is afstand ook geen probleem denk ik, zolang we het maar doordeweeks doen. Of geldt OV niet in vakanties....?
Saskiaatje schreef:Oja da's waar.... In dat geval zouden we daar dan moeten blijven slapen, maar of dat dan weer voor iedereen handig is.....Maar dat kon toch alleen na sluitingstijd? Wordt het dan niet heel laat?