Is het dan misschien niet een beter idee om het de 22e te doen? Dan ben ik waarschijnlijk alleen wel wat brak en kan ik niet te vroeg komen omdat ik nog 2 vriendinnen uit huis moet schoppen. Ikw eet namelijk ook niet of ik wel vrij kan krijgen namelijk, aangezien ik de week daarna (27 juni) t/m eind juli al vrij heb ivm vakantie.
jullie mogen t ook zonder mij doen dan maar. ik heb er gewoon echt niet meer aan gedacht. 1 collega is ongeveer ontslagen en zorgt voor geweldige sferen en de ander moet contract veranderen wat ze niet wil en dus veel stennis schopt zo af en toe. En nu moet ik ook doordeweeks zo 2 dagen extra werken dus op een zaterdag ( drukste dag van de week) kan ik denk niet vrij krijgen nu.
Ik zou de 22e wel kunnen, de 21 dus ook niet denk ik. Maar ik vind 't ook geen probleem als ik helemaal niet mee kan.
Trouwens. Is Amsterdam elke zondag open? (Niet voor de meeting, maar misschien kan ik dan, zodra mn proefwerkweek afgelopen is, op een zondag met wat vriendinnen naar A'dam )
Maar welke datum dan. De kruidvat dingen zijn bijna verlopen geloof ik, en andere data waren ook moeilijk ivm verjaardagen enzo toch? En vakanties van mensen.
Nouja, dan maak ik dat kaartje maar op aan naar Den Bosch gaan ofzo. Even kijken hoe ik ook alweer bij de HAS moest komen.
Jaaa! Maar de datum dat ik naar jou ga kan toch wel eh? En dan moeten we nog een datum vinden voor jou om hier te komen. Hoop dat het lukt met de drukke schema's.