Hip! We starten de club van Bokkers-die-afgaan-bij-de-casting!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jane_ schreef:lieziej schreef:Maar alsnog.. voor alleen audities.! Het was veel slimmer geweest om als eerst "acteren" te doen, dan vallen er veel meer mensen af! Manege's.. Dan ben je alsnog per persoon 2 euro minstens kwijt! (als je 10 minuutjes moet rijden)
Er staat ook nergens een verhaal lijn :S
daaromm ik vind het allemaal maar raar..
MelanieB schreef:Zodra mn moeder thuis is ga ik me inschrijven
djoni schreef:Het vreemdst vind ik nog wel dat er geen site is met "meer" informatie. Nouja, we zullen het hiermee doen![]()
tinkerXXlufX schreef:MelanieB schreef:Zodra mn moeder thuis is ga ik me inschrijven
Hee nog iemand met een tinker die mee doet:D:D
Ik kwam er net achter dat ik maar 13 dagen ouder ben als jou![]()
![]()
![]()
lieziej schreef:djoni schreef:Het vreemdst vind ik nog wel dat er geen site is met "meer" informatie. Nouja, we zullen het hiermee doen![]()
Precies! Ik heb ge"google"d, en er is nergens een pers berichtje of zo over! Echt heel vreemd allemaal..>
Het is trouwens wel het ideale topic om mensen er in te luizen... Welke 13/14jarige penny wil nou niet gratis een keer komen paardrijden of in een film spelen?
Yinka schreef:@ Hitime, ze hebben om je adres gevraagd hoor
lieziej schreef:djoni schreef:Het vreemdst vind ik nog wel dat er geen site is met "meer" informatie. Nouja, we zullen het hiermee doen![]()
Precies! Ik heb ge"google"d, en er is nergens een pers berichtje of zo over! Echt heel vreemd allemaal..>
Het is trouwens wel het ideale topic om mensen er in te luizen... Welke 13/14jarige penny wil nou niet gratis een keer komen paardrijden of in een film spelen?
Hitime schreef:Trouwens, misschien kunnen we anders gezamelijk, of een van ons eventjes er een mailtje over sturen, met de vraag om meer informatie ivm. met het vertrouwen?
Citaat:Hoe weet je mn geboortedata dan?
En jaa, Tinker
lieziej schreef:Goed idee Hitime,
Als je op google intikt "Cheyenne de film" krijg je geen zoekresultatenLichtelijk vreemd.. niet?
Yinka schreef:mAnDyXX schreef:ik vindt het appart dat je geen eigen paard mee mag nemen oke misschien ook wel niet.
Ik vind het wel slim. Je kan misschien wel goed op je eigen paard rijden, maar minder goed op een vreemd paard. In de film gaan ook filmpaarden gebruikt worden. Dus ook dan rij je op een vreemd paard.