Oke ik houd er rekening mee. Ik kan wel komen maar als ik moet werken op zondag dan moet ik dus die zaterdag alweer terug En ik heb al lang doorgegeven wanneer ik wel of niet kan werken (in februari!!!) maar ik krijg mijn rooster telkens niet! Heb er al om gevraagd en zou het in de eerste week van mei krijgen....... Pffff allemaal gezeik op mijn werk, als het niet zo goed verdiende dan was ik echt al weg geweest hoor!
Nou, dan zou ik gewoon aanvullende dagen opgeven hoor: "tsja, ik kreeg mijn rooster maar niet dus ik ben dan en dan ook niet beschikbaar". Moeten ze die roosters maar eerder maken. Vermoedelijk zullen ze dan wat gaan mopperen ('kan niet', 'moet je eerder opgeven', 'zelf vervanging regelen' en 'wat als iedereen dat zo zou doen'.) Maar die argumenten kun je lekker het ene oor in, het andere oor uit laten gaan. Ze willen jou echt niet kwijt, want zo makkelijk komen ze niet aan goed ander personeel. Dus eh... kom maar lekker voor jezelf op en laat ze het uitzoeken
Eens met Shadow. Gewoon melden dat je bepaalde dagen niet kan, eventueel per e-mail zodat je 'bewijs' hebt. En dan plannen zij hun roosters er wel omheen. Deed ik ook altijd op m'n werk, op van die grote roosters aangeven welke dagen ik niet kon. En op den duur roosterde ik dus zelf mijn vrije dagen in, omdat ik anders elke dag moest komen en ik wou af en toe ook wel eens 2 dagen achter elkaar vrij
Dat doe ik met die vaste uitzendbaantjes ook Kom zeg, je kunt je wel 100% in dienst stellen van zoiets maar het moet ook een wel leuk blijven, het is maar een bijbaantje. Beetje assertief wezen en nu een mail sturen dat doordat zij nog geen rooster hebben gegeven jij nu dus maar die en die datum toch hebt ingepland omdat jij ook eens een beetje zicht op de invulling van je zomervakantiewilt krijgen en dan dus niet meer beschikbaar bent, dan hadden zij zich maar aan hun belofte moeten houden. Als het al bevestigd zou zijn zou ik daar ook wel wat voorzichtiger in zijn, maar zoals het nu is is het hún probleem en niet het jouwe.
Bijven slapen is mogelijk en ontbijten moet vast ook wel lukken Ws moet iedereen wel zelf voor een luchtbed en slaapzak of iets dergelijks zorgen. Ik heb 1 bed staan voor een niet extreem groot persoon <180. Verder plek zat op de slaapkamers, zolder, woonkamer..... of in een lege stal