ik bedoelde het niet aanvallend hoor maar ik regel WEER IS IETS en dan zegt iedereen weer af. dit ging precies het zelfde als die hele vakantie die we hadden geboekt met de paarden. en dat gaat ook al niet door en door dit stomme geintje kan ik gvd dit jaar weer NIET op vakantie met me paard. maar ik ga wel op vakantie lekker alleen hoef ik ook op niemand rekening mee tehouden.
chill out brenda, laat eens een teenverkleining doen
je weet toch wel hoe dat inmiddels gaat? en ja je kan wel boos worden maar dan willen mensen helemaal nooit meer... en ja het gebeurd nou eenmaal dat er dingen tussen komen misschien was het dan toch niet zo een succesvolle datum? ik ben weliswaar vrij maar ik heb drea morgen dus niet
ik ga er niet eens meer tegen ik weet een beetje hoe je in elkaar zit naad niet rot bedoeld. maar ik ga met niemand meer in discusie ik heb daar helemaal geen zin meer ik . ik ga lekker chillen met me knollie's
hee bren leuk dat je ook op bokt zit ik had graag ook mee gewild maar lees nu dit topic pas!! en heb nog steeds een knieblesure maar msichien kunnen we een keer wat afspreken in juli dan is mijn keni weer hersteld. ik hoort het wel.