volgend jaar kom ik zeker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sab1959 schreef:Hallo wij zijn ook weer thuis na twee super dagen.
Eerst willen wij de organisatie bedanken voor vandaag.
Het was ook zeer spannend, en we hadden het nooit gedacht, maar Cath mocht naar de Grand finale.
Daar gebeurde het wat wij nooit hadden gedacht ze was 1ste geworden van de Grand finale dus de sponser prijs.
Het was allemaal ( ook als we niet hadden gewonnen) voor herhaling vatbaar.
De locatie was ook heerlijk om te rijden, met dit warme weer was fijn om binnen te rijden, daar was het koeler.
Verder was het leuk om naar de verschillende kuren te kijken.
En wat een paard had Edward bij hem, hebben we nog heel wat te leren.
Nou we gaan slapen want het was vandaag heel leuk maar ook vermoeiend , de reis viel gelukkig heel erg mee.
gertjuuh schreef:Gefeliciteerd!
Ik vond hun ook de leukste combi bij de paarden! Leuk paard zeg
!
Foryourneeds schreef:Gefeliciteerd Sab!
Foryourneeds schreef:Heb je eigenlijk een foto van je dochter met haar paard? Ben erg benieuwd!
Izzy19 schreef:Ja idd, maar ik was heel blij met deze plaats! In de voormiddag voor de eerste keer mijn Z1 proef gestart en reeds 64% gescoord! En ook het beste resultaat van alle Z-combinaties. Was ik even fier op mijn paard!
Jammer genoeg niet veel kunnen inrijden door enkele problemen met de startlijst. Er hingen buiten startlijsten waarop stond dat ik om 12.25u moest rijden maar op de startlijst van de jury stond 12.15u
Voor de rest mooie organisatie! Was echt zeer leuk om in de namiddag even enkele tips van hans peter en edward te krijgen. Het was een zeer geslaagde en mooie dag!
En ook van mij nog eens proficiat aan cathlin!
Izzy19 schreef:Mijn paard wordt 26 mei 10 jaar. Ben er pas vrij laat serieus dressuur mee beginnen rijden
sologirl schreef:Ook Kimberly en Solo hebben meegereden! Was allemaal super geregeld! Ze zijn bij de jury eerste geworden en waren ook favoriet. In de finale zijn ze tweede geworden! Kleine teleurstelling maar alsnog supertrots!
Topic:
[HAW] Solo @ Creative Sportplan met Appie en Edje!
sologirl schreef:Heb net het profiel van je dochter bekeken! Wat een knapperds zeg! Zeker die zwarte heeft een prachtig hoofdje zeg![]()
![]()
En ook jullie gefeliciteerd met die fantastische overwinning! Wat heeft ze eigenlijk allemaal gewoonen met het sponsorcontract?