Debb schreef:Wanneer tot wanneer gaat iedereen op vakantie in de zomervakantie?
Debby; 4 tm 11 Juli
Celine; 2 t/m 9 augustus.
Yannicke; 7 t/m 11 Juli (misschien in Augustus ook nog een paar dagen, maar dat weet ik nog niet.)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debb schreef:Wanneer tot wanneer gaat iedereen op vakantie in de zomervakantie?
Debby; 4 tm 11 Juli
Yannicke; 7 t/m 11 Juli (misschien in Augustus ook nog een paar dagen, maar dat weet ik nog niet.)
Citaat:Wanneer tot wanneer gaat iedereen op vakantie in de zomervakantie?
Debby; 4 tm 11 Juli
Paoline; 11 juli t/m 1 augustus, tussendoor een paar dagen thuis, maar dan wil ik liever niet meeten
niceboy16 schreef:Celine gaat in week 32 op vakantie, dat weet ik wel zeker!
Paoline schreef:Ik vind Efteling wel erg ver en duur als ik eerlijk mag zijn. Het ligt echt niet centraal, het kost mij 35 euro om er alleen al te komen, entreeprijs nog eens 27 euro, eten daar ook gemiddeld 10 euro. Komt uit op 72 euro.Mijn schoolabbo loopt eind juni af dus die kan ik dan niet meer gebruiken..
Ik vind jullie heel lief maar ik vind dit wel heul erg veel geld, m'n ouders betalen niks mee wat sommige van jullie ouders wel doen.
Laat staan Voor Celine, die woont nog hoger in NL.
Citaat:Wanneer tot wanneer gaat iedereen op vakantie in de zomervakantie?
Debby; 4 tm 11 Juli
Paoline; 11 juli t/m 1 augustus, tussendoor een paar dagen thuis, maar dan wil ik liever niet meeten
Amber: 12 juli t/m 5 augustus