Hahahaha ja. Idd.Is het jou ook al opgevallen dat bijna bij alle franse wagens ergens een deuk of andere schade zit?
Is de trein ter sprake geweest dan? Daar had ik dan vast overheen gelezen? Sita, misschien wil Stace wel rijden, als ze vanaf Z-V rijd?
Heranda schreef:Is de trein ter sprake geweest dan? Daar had ik dan vast overheen gelezen? Sita, misschien wil Stace wel rijden, als ze vanaf Z-V rijd? Ze moet dan terug naar Breda..Ik kan vast wel met iemand meerijden vanaf de overkant toch..? Hoe ik dan aan de overkant kom zien we dan wel weer.. En van die trein had ik ergens voorbij zien komen in het gewone kletstopic. Ja Diana.. Al die auto's hebben schade ja.. Waarom niet Kel?
Waarom niet Kelly?Enne Siet, we gaan gewoon net zo lang dit topic spammen totdat iemand mét auto meegaat vanaf de overkant Maargoed, zou sowieso leuk zijn als er meer mensen mee gaan.
Stace, ik wil idd graag met je mee naar Breda terugrijden als het kan Auto of OV maakt me eigenlijk weinig uit. Jullie kunnen met mij meereizen met korting. Tenminste, de heenweg Terugweg is sowiezo Breda
Ik heb mijn zinnen voorlopig even meer gezet op het CHIO. Misschien dat ik last minute nog mee ga hoor, nodig jullie graag uit op de thee