Is goed, ben ik van de partij
Hahahahahaha...Lunteren vind ik een prima plaats
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is goed, ben ik van de partij
Hahahahahaha...
_Robyn_ schreef:...
heb jij niet meer foto's???zelfs de mislukte zijn welkom hoor
![]()
PardoesJessi schreef:Ik wil ook wel een keer een meeting in de Linaeushof van de zomer
Pauline schreef:Wat ook leuk is ZONDER kinderen is een rit op de tinkerboerderij in Uden met BBQ erna.
*ben gek op Tinkers* Ik rijd alleen zelf niet en Uden is errrrrrrrrrrrggggggggg ver weg.
MamaMiesje schreef:Voor jou 1 uur en 23 minuten en voor mij 1 uur en 45 minuten om precies te zijn en dat is dus wel mooi 22 minuten meer hoor

MamaMiesje schreef:
Evenstar schreef:Ik wou zeggen: dan rijd je met Ot mee, maar ja...als dat paardrijden dan doorgaat..Heb net gekeken op internet, is voor mij dus: 3 UUR en 31 minuten .... maar .... dan moet er ook niets mis gaan, goede aansluitingen hebben enzo.
kebie schreef:Nou Evenstar, dan hebben we een deal. Jij komt naar de meeting in Lunteren van de zomer en ik pik je op van het station Ede-Wageningen

Terwijl ze zeggen dat het makkelijker is dan draf
Nadiaaa schreef:Kijk, weer genoeg ideeën.
Dan gooi ik september erin...ALS de baas meedoet, is het het weekend van 13/14 september open monumentendag en dan is de stal open voor publiek. Alles is open, de stallen en het koetshuis....
En dan sleur je Ot maar mee, bij ons is de toegang gratis