Ik heb net dagdelen in moeten plannen vandaag. Ik moet nu nog 's middags naar school. Kan nu nog absoluut niet zeggen of ik er lang of kort sta Maar zorg sowieso dat ik half 5 thuis ben
Jij bent dus vanaf half 5 thuis, mooi, ga ik dat onthouden voor m'n andere plannen Kan je daar trouwens bij jou makkelijk parkeren, of moet je een kaart oid hebben?
Ik ben rond 18.00/18.30 thuis. Maar moet nog wel langs Zil daarna. Ben dus pas rond 19.45 terug. Als we samen willen eten kan dat, dan kom ik regelrecht vanuit Zil naar jullie. Maar moet daarna nog wel naar huis om om te kleden en Nicole op te vangen.
Als dat te laat wordt of te lastig is, eet ik thuis wel een hapje. Is ook geen probleem.
Ehm.. lijkt me wel het handigst bij mij? Ik moet tussendoor ook nog Kel denk ik van station ophalen? Kel hoe laat wil jij komen? Ehm.. en ik zei wel half 5, maar denk wel vroeger Is namelijk zelfstandig werken op het lab en we lopen nou al ruim voor op schema, dus moeten dan w.s. alleen maar paar resultaten bekijken en noteren
Ik zeg, eerst Walkabout (1 à 2 drankjes, het is daar altijd té druk ), daarna 3 Gezusters (sfééér ) en als we nog puf hebben gevolgd door Kerkplein of Nachtwacht