Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gipsyboy schreef:Anique_Vaandrig schreef:gipsyboy, waarom? Het diertje had pijn en is op een mooie manier aan zijn einde gekomen. Grapjes en lachen horen er nou eenmaal bij. Voor sommige mensen kan dat ook een vorm van het uiten van een emotie zijn.
het beessie had mischien wel veel pijn en het is beter zo dat ie er nu niet meer is dat zal allemaal best, maar kan er gewoon niet bij met me hoofd dat mensen daar dan om kunnen lachen en grapjes erover maken.
net als de foto dat de benen zijn afgehakt, en dan staat er bij: ''en nu is het een shetlander''.
nou haha grappig hoor.
als hun paard(en) komt te overlijden gaan ze dan ook zo lachen?
Trennie schreef:Ik wil en ga straks tot het laatst voor mijn paard zorgen. Ik ben verantwoordelijk voor hem en blijf er bij als hij geschoten moet worden. Hij kent mij en is bij mij op zijn gemak. Daardoor kan ik zelfs dat laatste moment zo prettig mogelijk voor hem maken. Ik wil ook dat laatste voor hem kunnen doen en niet een vreeems iemand. Ik vind het niet goed van mezelf en laf, als ik dit niet voor hem doe en er mijn ogen voor sluit en het aan een ander over laat.
ChirooHeleen schreef:Mooi verslag mensen! Dank je wel! Ik heb net alle filmpjes van jullie op youtube bekeken en het ziet er erg professioneel en goed uit. Het lijkt me wel zwaar werk om zo'n paard uit elkaar te snijden en hakken!
Ik ben al een poosje bezig met het idee dat ik mijn paard eind dit jaar weg moet brengen en zit het serieus te overwegen om haar naar van der Veen te brengen. Het lijkt me erg moeilijk om het zelf te doen en er bij te blijven als ze geschoten word.
Mooi idee trouwens Trennie om een tand te vragen als aandenken. Ik weet niet of ik het wel als hanger zou willen, maar gewoon in een doosje als aandenken. Ik vind een tand net iets frisser als een stuk staart ofzo. (en ik hoef de luchtpijp ook niet als stofzuigerslang zoals de slager voorstelde in het filmpje hihihihi)