Haha nee daarom. Meivakantie, maar wanneer? Ik ben niet zo goed in datums Helemaal niet als 't nog zo ver weg is ..
inderdaad... meivakantie!De datums:Maandag: 28 aprilDinsdag: 29 aprilWoensdag: 30 april (koninginnedag)Donderdag: 1 mei (hemelvaartsdag)Vrijdag: 2 meiVoor mij komt maandag, dinsdag of vrijdag het beste uit
Same here... Woensdag avond heb ik les en donderdagaaf heb k werk... Opzich geenr amp om het af te zeggen, maar vind zelf dan maandag, dinsdag en vrij het fijnste
Ik kan dinsdag & vrijdag wel. Ligt er aan wannee rik moet werken Maar als ik 't vroeg weet kan ik die datum altijd vrij vragen!
Ik tussen aanhalingstekens, weet het nogniet, ben nog steeds platzak, dus met mij hoeven jullie geen rekening te houden.
Ik besef net dat de groep van de verliefde bokkers natuurlijk ook niet zo groot is Toch eis ik dat Emma mee gaat
Jaa maar dan is ook me zusje jarig en Ad z'n meoder een een vriend van mij komt terug uit Nieuw zeeland& ik moet leren voor me examens
Dinsdag: 29 april* Rianne* Marjolein* Annelotte* Lisanne* (Kristel)* (Emma, je moet mee!)Kosten? Dan hebben we even alles op een rijtje En eventueel wie met wie mee kan reizen