ben gewoon de eerste die reageert hihi
met die pleisterplaatsen is ook een gaaf idee

ik lees straks het definitieve plan gewoon eens door en kijk of ik dat iets voor Fiek en mezelf vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lucy_1 schreef:Ik ga met je mee hoor Jacq.... Probeer Lucy wel in conditie te krijgen, maar het is geen echte vlotte stapper, dus ik hoop dat ze het bij kan benen...
coydog schreef:Op dit moment heb ik zoveel last van mijn rug dat ik niet kan rijden, of het snel goed gaat komen weet ik niet.
Ben net bij de fysio geweest en zij ziet het wel positief in, kan volgende week meer zeggen na therapie.
Chubby schreef:Donderdag
Vanuit Dresspring volgen we de trail in noordelijke richting, we nemen stukjes mee van de dagtochten Vaassen/ Elspeet, Epe en Vierhouten en eindigen in Ermelo op stal bij Silas. Angelique informeert naar de mogelijkheden hier voor de paarden. Deze dag is stevig met ruim 40 km route.
Chubby schreef:Ik zal alvast de lokaties aanschrijven, uitgaande van deelname van 6 combinaties (Shayla, Leonoor, Marcella, Cheveyo, Lucy en Chubby) die de paarden over 2 weilanden/ paddocks verdeeld willen hebben.
Dan kunnen we de route evt. nog aanpassen aan de beschikbaarheid en de prijzen bekijken..
Chubby schreef:![]()
Even een prijsvoorbeeld van Onder de Kastanje:
Pensionstal per nacht incl fourage 23,- per paard
6 persoonskamer incl ontbijt 178,- = 30,- per persoon
Zij regelen ook bagage vervoer voor 0,75 per km.
Ik vermoed dat weidegang wat goedkoper moet kunnen dan boxhuur. Maar als we van bovenstaande uit gaan als gemiddelde, zijn we per combinatie 180,- kwijt aan verblijfskosten. Tezamen ca. 120,- aan vervoerskosten voor de bagage, komt neer op 20,- per combinatie. En dan nog de lunch, dineetjes en tussendoortjes: maximaal 100,- per persoon. Complete vakantie voor een bedrag van ca. 300,- per combinatie is best netjes toch? Of vergeet ik kosten?