Lucifer123 schreef:SuusKiiss schreef:Whaha ben je zo bang xD Ik?? JA whahahaha tine moet ook gewoon mee en sabrina gaan we wel overhalen en ik ga ook mee als jij en tine gaan
Haha ik wil best wel mee, het hangt er alleen vanaf of ik kan .Of ver van te voren plannen, dan kan ik er vast wel rekening mee houden Activiteit maakt mij niet uit; bowlen is prima, maar misschien leuker om iets te zoeken wat iedereen kan doen .
Ja daarom! Maar ik dacht dat het misschein leuker is als we iets anders gaan doen(Met bowlen is niks mis mee hoor!)maar je kan dan niet met iedereen behalve als we wat eerder in de avond gaan en dan ook een frietje eten ofzo
maar bowlen is wel handig want het kan gewoon in leusden bijv. dan hoef je ook niet persee vervoer nodig voor de meeste
Ja mij ook! Dan hoeft het eigenlijk niet perse in de vakantie! En welke zaterdag avond maakt mij niet uit ik kan eigenlijk altijd wel!
ok,wat gaan we doen??mogelijkheden waar iedereen aan mee kan doen:(cliche, ja ik weet het, maar je moet ergens beginnen);Filmpje kijkenUit eten....