Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimmy schreef:waren t er niet 4? waarbij ze in t midden contact met mekaar kunnen maken? (weet ik ook niet hoor?)
en tino kan eventueel ook wel bij nim en illie.. zolang tino nog maar geen hengstengedrag vertoont, want dan weet ik niet of t goed gaat met de mijne (dat durf ik dan niet aan)
dynamiek schreef:Apple kan jij niet op tino rijden, mee met de dagtoch als hij toch mee gaat, of is dat een rare vraag?
Zou het fijn vinden al jij ook mee kan rijden met de rit, maar ik vrees dat de welsh toch te klein voor je is.
xLaus_ schreef:dynamiek schreef:Apple kan jij niet op tino rijden, mee met de dagtoch als hij toch mee gaat, of is dat een rare vraag?
Zou het fijn vinden al jij ook mee kan rijden met de rit, maar ik vrees dat de welsh toch te klein voor je is.
tino is pas 2
xLaus_ schreef:dynamiek schreef:Apple kan jij niet op tino rijden, mee met de dagtoch als hij toch mee gaat, of is dat een rare vraag?
tino is pas 2
Martine_m schreef:ik wil nog steeds graag weten wat er nou uit is gekomen met tino...
want ik snap niet waar het probleem van marlies ligt.. tino en lady zullen elkaar niet eens zien! tenzij je ze in de wei naast elkaar zet.. maar goed.. en mee met de tocht gaat ie niet..
uhmm mariska.. mocht tino mee gaan zou jij er dan een probleem mee hebben als tino in de stal komt te staan als we allemaal weg zijn? weet namelijk niet wat hij anders doet.. ik verwacht niets maar neem liever het zekere voor het onzekere
Martine_m schreef:dynamiek schreef:Deze data zijn de meeste die kunnen, zijn dit trouwens mensen die allemaal met paarden komen?
(sorry ken jullie nog niet zo goed wie wie is *schaamt zich diep*)
18/19/20 juli ........Marieke, Susanne, Marlies, Martine, Eline, laura
Nimmy schreef:Deze data zijn de meeste die kunnen, zijn dit trouwens mensen die allemaal met paarden komen?
(sorry ken jullie nog niet zo goed wie wie is *schaamt zich diep*)
18/19/20 juli ........Marieke, Susanne, Marlies, Martine, Eline, laura
Zou iedereen die maagaat even zn naam erachter willen zetten?
alleen bbqen in een ander kleurtje om t overzichtelijk te houden?
dynamiek schreef:Graag onderstaand schema gebruiken zodat het voor mij overzichtelijk is dat ik weet wie er komt:
1 Dynamiek, merrie, paard, kan niet bij andere paarden, overnacht in Harskamp, en bbq mee
2 Ratino, hengst, paard, kan inprincipe bij ruinen, overnachten in Harskamp, en bbq mee (als het mag.. of als ik iets anders heb gevonden voor zijn verzorging/aandacht) verder heb ik mijn hengst de fiets mee!
3
Martine_m schreef:dynamiek schreef:Graag onderstaand schema gebruiken zodat het voor mij overzichtelijk is dat ik weet wie er komt:
1 Dynamiek, merrie, paard, kan niet bij andere paarden, overnacht in Harskamp, en bbq mee
2 Ratino, hengst, paard, kan inprincipe bij ruinen, overnachten in Harskamp, en bbq mee (als het mag.. of als ik iets anders heb gevonden voor zijn verzorging/aandacht) verder heb ik mijn hengst de fiets mee!
3 NImmy, ruin, paard, kan overal bij, overnachten in Harskamp, bbq mee