polly2 schreef:Kyrseltje schreef:Polly2 ik snap je verhaal wel. En ik snap opzich ook wel wat je bedoelt. Ik zou het iig erg jammer vinden als ik niet mee zou mogen ivm leeftijd.
Dat begrijp ik heel goed. Het is ook niet mijn bedoeling om mensen uit te sluiten. En als alles goed gaat is er ook niets aan de hand...maar het vervelende is...dat weet je niet van te voren. En zeker niet als je elkaar nog niet kent.
Als ik mijn buurmeisje van 13 meeneem met haar pony, dan heb ik daar goede afspraken met haar ouders over en ik weet ook dat zij opgewassen is tegen buitenrijden met haar pony. Dan weet ik dus waar ik aan begin en in dit geval niet. Vandaar.
En dan is het voor mij zo: als besloten wordt dat iedereen mee mag, ongeacht leeftijd...dan ga ik dus niet mee...en dat is mijn eigen keuze dan...no hard feelings....daar zit ik dan niet mee.
Ik snap het ook wel. Maar ik vind het eerlijk gezegt een beetje vervelend, dat ik weet dat ik buitenritten kan maken etc, rij elke week 1 a 2 keer buiten met mijn pony, maar dat jij dat niet weet. Maar ik snap het wel, want dit kan iedereen zeggen..
Maarja so be it. Ik lees wel hoe het verder gaat.