Dat is ruim 6 km, dat vind ik te ver om te paard te komen. Dan kan ik dus niet mee tenzij ik m'n trailerrijbewijs heb of met iemand anders mee kan rijden...
wanneer plannen we dan??? liefst eind januari dan heb ik mijn trailer rijbewijs en dan pik angela op. En hoelaat? Mocht het eerder januari worden moet ik manlief aankijken om mij en angela weg te brengen.
ik was gisteren het bos ingeweest. het is vrij drassig in het bos. denk dat we beter de trailers bij ons op stal kunnen zetten en dan het bos in. sommige auto;s zaten al vast in de modder
ik moet manlief aankijken, dan heb ik nog geen E rijbewijs namelijk ivm weg brengen, hoelaat willen jullie gaan rijden, en ik kan op zondag. Ik pas me aan aan angela, aangezien we samen rijden met de trailer
Anouk, ik denk dat je beter zelf gewoon een datum kunt prikken (dus bijvoorbeeld 20 januari) want als je met iedereen rekening moet houden zijn er toch altijd mensen die dan niet kunnen en als je gewoon een datum prikt kan je zien wie er wel meekunnen en anderen kunnen misschien wat regelen zodat ze toch meekunnen.