Iiieeeeehhhh iiiieeehhh Valo heeft z'n broek in z'n laarzen! *rolt van de bank af* Dat is ZO verwijfd! Als hij dat de 29e doet gooi ik een ergens opgescharrelde omatent naar hem toe Gats, dat kan echt niet hoor
Meee neither! Overigens ben ik uit het appartement verbannen omdat ik de roomies Ville liet zien, en ze konden hem niet zo waarderen Mja, als je hem niet 'kent' kan hij wat raar overkomen
Owja die CD Goed dat je het zegt Mijn tentamenweek is net afgelopen, en ik wilde het iig gister doen, maar ik had me lichtelijk vergist in de hoeveelheid leerstof Dus was even niet aan die CD toegekomen!
Maaaaaarrrrr hij gaat nu me laptop in om opgeslagen te worden + te verzenden
CD is héél anders, en er staan nummers op waarover ik het nog niet helemaal eens ben met mezelf ( ) maar over het algemeen is het weer érg HIM en Valo klinkt weer ouderwets lekker Ik ga hem gewoon veel luisteren, en dan kan ik er een weloverwogen mening over geven
Ik zat er een half uur geleden nog aan te denken om dit topic een subtiel schopje te geven Concrete plannen zijn goed Ahh het is al bijna Overigens liggen jouw concert kaartjes hier nog braaf naast de mijne en die van NW
Berdiennnnnnnnnnnn Nog even en we gaan meeeeeten *weet nog steeds niet hoe ze terug moet komen* Mijn laatste trein gaat om 23.07, dat ga ik natuurlijk nooit redden Of misschien wel als ik opschiet
Ik heb mijn rooster nog niet voor die periode ( ) dus weet zelf ook nog niet hoe laat ik die dag erheen kan enzo...
Jaaaa ik heeft zin!!!! en jij moet heel snel weer eens langskomen in het NW topic
Ik ben sowieso vrij van school, en ik heb ook vrij gevraagd van m'n werk. Ik ga geloof ik met de auto, anders kom ik dus ook niet meer thuis Ik weet niet of het scheelt als je hier blijft slapen? Hier is wel in Zwolle, dus da's wel een eind uit de richting voor jou..
Zwolle? Joh 10 minuten fietsen voor mij Hahaha lief aangeboden, maar dan moet ik echt een heel end! ik vrees dat het toch de trein van 11 uur gaat worden...! (of ik moet die van 4 uur snachts nemen )