moni66 schreef:Irre schreef:Weet je Ot, we nemen gewoon Moni mee.. die is goed in kinderen vangen weet ik uit ervaring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moni66 schreef:Irre schreef:Weet je Ot, we nemen gewoon Moni mee.. die is goed in kinderen vangen weet ik uit ervaring
blackpegasus schreef:en gewoon de mannen meenemen. Gaan wij lekker kletsen en bakken en de mannen passen op de kinders.
Anna-Jelly schreef:Haha dan moeten Odet en ik maar naast elkaar zitten, dan is er maar een klein groepjes wat onder de melk komt te zitten
Ik neem het liefst Robin wel mee :oo Maarja kan me voorstellen dat anderen kind liever thuis laten omdat het zo oppassen geblazen is.
odetteke schreef:Dat soort dingen doet anna toch ook niet?
tina schreef:anna al gekopeld? ,heb anders de ideale toekomstige man hier![]()
gilt als iemand maar naar hem wijst ,die hebben is de meest gebruikte uitdrukking trouwens(alexander)
MamaMiesje schreef:Ehm..data...Heb geen agenda bij de hand, dus even uit het hoofd...
Januari:
1) 12/13 januari
2) 19/20 januari
Februari:
3) 16/17 februari
4) 23/24 februari
GRAAG STEEDS DE LAATSTE LIJST QUOTEN EN DAN JE EIGEN NAAM BIJ EEN DATUM/DATA'S ZETTEN
MamaMiesje schreef:Ehm..data...Heb geen agenda bij de hand, dus even uit het hoofd...
Februari:
1) 16/17 februari
2) 23/24 februari
Maart:
3) 1/2 maart
4) 8/9 maart
GRAAG STEEDS DE LAATSTE LIJST QUOTEN EN DAN JE EIGEN NAAM BIJ EEN DATUM/DATA'S ZETTEN