Of jullie gaan toch wokken en ik kom niet (niet boos bedoelt hoor). Dan kan het tenminste wel doorgaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Richtje schreef:En anders is hier eten wat mij betreft ook zeker een optie hoor![]()
Ik zit ongeveer 5 minuten van het wokrestaurant vandaan, dus qua bereikbaarheid is dat niet anders!
Twinklebel schreef:Richtje schreef:En anders is hier eten wat mij betreft ook zeker een optie hoor![]()
Ik zit ongeveer 5 minuten van het wokrestaurant vandaan, dus qua bereikbaarheid is dat niet anders!
Ik wil wel komen helpen met koken als we bij jouw gaan eten. Vind het wel gezellig als Scum en Bitwise er ook bij zijn. Anders blijven we ook met zo weinig over.
Scum schreef:Vraag het anders even na.
Als het niet kan in het wokrestaurant dan vind ik het prima om naar jou te komen. Maar dan zadelen we jou wel met een boel werk op. Ook wokken dan? Of gourmet? (roept maar wat)
Scum schreef:Vraag het anders even na.
Als het niet kan in het wokrestaurant dan vind ik het prima om naar jou te komen. Maar dan zadelen we jou wel met een boel werk op. Ook wokken dan? Of gourmet? (roept maar wat)
Scum schreef:*huil huil* ik mis dus heel vaak dingen omdat ik allergisch ben![]()
Dan dus gourmetten bij Richtje? (dat is vast veeeeeel lekkerder dan het rokerige wokrestaurant)