Ik wil overigens nog steeds graag mee, maar zit nog met een kreupel paard en of het tegen die tijd goed is kan ik nu nog niet zeggen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anique_Vaandrig schreef:hmmm, sprak net een vriendin van me (ook bokker, al komt ze hier niet vaak), maar zij kan helaas geen vrij nemen. Het kan niet heeeeel toevallig ergens verplaatst worden naar het weekend? Ik zie het namelijk niet zo zitten om voor een paar uur durende buitenrit ergens rond de 100 euro te betalen
Unfaithful schreef:Wat een leuk idee! Zal even kijken of dat met mijn ouders te re regelen valt.
_sharona_ schreef:het lijkt mij ook wel een leuk idee, alleen ik weet niet wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is? ik ben 17... dus misschien ben ik een jonkie hier? en heb wel een eigen paard maar die is absoluut niet bom proof dus als ik mee ga wil ik dan een paard huren , of is dit een "gesloten"meeting ?
groetjes sharona
detour schreef:gesloten meeting? Nee hoor, de jongste is 13, dus het valt wel mee!
Er zijn trouwens nog maar twee aanmeldingen hoor, dus ik wacht maar af of er genoeg animo voor is...