Ooh okay... ja niet alle posts waren duidelijk, heb proberen te verzamelen Dan heb ik dat over het hoofd gezien, dacht dat je je voorkeursdata had opgegeven
Dus dan zou 8/10 wel het beste blijven uitkomen? Okay, dan doen we die
Syl, poll lijkt me goed plan Maar dan wel dat je stem kan aanpassen
Hmmmm, dan zitten we dus half en half met hetzelfde probleem (dat er eentje niet kan). En bij 9 feb is het niet zeker dat Maya en Fleur niet kunnen....vooral bij Fleur heb ik goede hoop dat ze wel gaat kunnen namelijk
Waarom maar 3 opties? Ik heb nl geen voorkeursweekenden, ik wil alleen aangeven welke weekenden ik kan Dat is toch veel logischer? Kan je gelijk zien wie er allemaal welke weekenden kunnen...
Ik kijk even met SO's en weekendjes weg enzo om te zien of ik niet toch nog ergens een andere voorkeur kan vinden....kan ik alleen 21-23 maart makkelijk en dan liever niet omdat ik het weekend ervoor al een weekendje weg ga
Dus inmiddels is dat weekend van 8-10 feb enigszins verworden tot mijn enige reëele optie, zelfs al moet ik er SO Enschede ook voor laten schieten En ik maar denken dat ik makkelijk kon zijn qua planning
En ik haal het paasweekend toch maar weer weg bij voorkeuren, ik zie niet hoe ik dat financieel moet gaan verantwoorden Komen toch altijd wat onverwachte kosten bij zo'n weekendje, en dan twee van die weekendjes achter elkaar....wordt 'm niet vrees ik. Beetje verdelen over de maanden...zeker aangezien begin maart óók nog een SO is waar ik per se heen wil Dat zijn dan 3 dure weekenden achter elkaar
Ja, maar ik moet wel daarnaartoe he. Ik ben vertegenwoordiger op dat SO, ik zou wel wat later kunnen komen (20 uur in Enschede) maar ik kan echt niet daar niet naartoe gaan!
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. In overleg met de andere SNS-mensen kun je best een weekend missen, mits je het goed overdraagt voor dat weekend. De boel ontploft niet als jij er een keertje niet bent...zolang je maar zorgt dat dus een van de andere bestuursleden je taken waarneemt. Ik denk niet dat de rest niet een keer eens een SO-weekend over zal slaan Zolang dat niet meer dan 1 à hoogstens 2 keer per jaar voorkomt lijkt me dat geen probleem.
Ik snap dat jij jezelf als commissaris binnenland als enige verantwoordelijke op SO's ziet, maar verantwoordelijkheid een keer afstaan moet je ook leren Kwestie van overleggen welke andere twee er wél kunnen gaan.