Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jantine_ schreef:Okee en nu weet ik het ook niet meer zeker. Vriendin heeft me paar dagen geleden gebeld of ik mee ga naar canarische eilanden in kerst vakantie. Het kan alle kanten op want ze hebben nog geen hotel gevonden
R_obin schreef:Nou ik weet zeker dat ik niet mee gaVind het te ver weg en wel heel erg jammer dat jullie daar perse willen. Maarja.
pluklief schreef:R_obin schreef:Nou ik weet zeker dat ik niet mee gaVind het te ver weg en wel heel erg jammer dat jullie daar perse willen. Maarja.
ja idd hier ben ik het compleet mee eens. Ik heb een beetje het gevoel dat een paar mensen die plek perse door willen drijven. Erg jammer ik was graag mee gegaan maar zo hoeft het niet
Jantine_ schreef:pluklief schreef:ja idd hier ben ik het compleet mee eens. Ik heb een beetje het gevoel dat een paar mensen die plek perse door willen drijven. Erg jammer ik was graag mee gegaan maar zo hoeft het niet
Jullie willen het persé bij jullie in de buurt dus? Tja ga dan lekker met z'n tweeën
pluklief schreef:R_obin schreef:Nou ik weet zeker dat ik niet mee gaVind het te ver weg en wel heel erg jammer dat jullie daar perse willen. Maarja.
ja idd hier ben ik het compleet mee eens. Ik heb een beetje het gevoel dat een paar mensen die plek perse door willen drijven. Erg jammer ik was graag mee gegaan maar zo hoeft het niet
Jantine_ schreef:Er zullen ook vast wel meer meetingen komen
muts_x schreef:pluklief schreef:ja idd hier ben ik het compleet mee eens. Ik heb een beetje het gevoel dat een paar mensen die plek perse door willen drijven. Erg jammer ik was graag mee gegaan maar zo hoeft het niet
Van mij hoef jij niet mee te gaan hoor![]()
muts_x schreef:Nogal logisch na wat ze tegen me heeft gezegd
R_obin schreef:Jantine_ schreef:Er zullen ook vast wel meer meetingen komen
Ja dat denk ik ookEn het maakt me niet zo veel uit dat jullie nu naar Amsterdam gaan, maar ik hoop gewoon dat er ook een keer wat centraler wordt gemeet
R_obin schreef:muts_x schreef:Nogal logisch na wat ze tegen me heeft gezegd
Oh dat wist ik niet. Sorry dan
DeEiken schreef:Muts toch
Tja ik wil ook wel in Utrecht, voor mij is alles centraal eigenlijk
Maar nu hebben we al wat afgesproken, maar volgende keer moeten jullie echt mee, dan gaan we rond utrecht