Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha met de cross ging zo snel.
) , gaat alles goed met hem en jou
?

, wij hebben gewoon een lijst met deelnemers. Er zijn ook mensen die zich opgegeven hebben per pb.
.
haha
, je hoort er wel bij hoor! 
whahaha

Daisza schreef:Hoihoi,
Ik vroeg me af over wat voor een wegen het dan gaan?? omdat je paard verkeersmak moet zijn??
komt het overeen zoals het met de puzzelrit was in bathmen/lettele?
in het algemeen is mijne verkeersmak, maarja het blijven beesten....
. En het verkeersmak gold voor als het in Lettele was, dan ging je over de weg, nu in Bathmen blijf je in het bos
.

Ezumii schreef:Daisza schreef:Hoihoi,
Ik vroeg me af over wat voor een wegen het dan gaan?? omdat je paard verkeersmak moet zijn??
komt het overeen zoals het met de puzzelrit was in bathmen/lettele?
in het algemeen is mijne verkeersmak, maarja het blijven beesten....
Nee het is een ander soort puzzelrit met vragen etc, ik ga niet teveel verklappen natuurlijk. En het verkeersmak gold voor als het in Lettele was, dan ging je over de weg, nu in Bathmen blijf je in het bos
.
En voor Joyce: je gaat in tweetallen weg, en galloperen is zowieso niet echt de bedoeling, mag wel, maar het gaat er meer om stap/draf en opdrachten uitvoeren. Wat is jouw minimale doorgang trouwens? Ivm kronkelpaadjes daar? En heuveltjes een probleem?
breedte v/d wagen zal ik v/d week even opmeten (zit nu en morgen nog even in grunn) zowel van mijn 'oude wagen' als mijn 'nieuwe wagen' zal ik het dus eventjes opmeten
met nadruk op 'jes'
maar dat zien we dan wel weer