Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vinos schreef:waar is dat te zien? dan?
arans schreef:Ik vind het weer erg intresant, alleen ik Mis wat uitleg bij de foto's e dan veral de oorganen kan iemand mij hier meer over vertellen?
JoyCiej007 schreef:vinos schreef:waar is dat te zien? dan?
Ik heb je pb gestuurd, het is niet de bedoeling dat deze 2 filmpjes in dit topic opduiken
ma_rie_tje schreef:Jammer dat ik er niet bij was.
Wederom weer erg interessant.
Heeft meneer van Veen duidelijk verschil gemerkt? Zijn er meer paarden gekomen naar aanleiding van onze eerste excursie?
Jolliegirl schreef:nederland verschilt uiteraard van bijv. mexico of china he
pretletter17 schreef:maatje31 schreef:Waarom meegaan: omdat zowel foto's als filmpjes momentopnames zijn, en een verslag is geschreven naar hoe diegene het zélf heeft beleefd. Ik wilde zélf meemaken hoe het écht ging, en met eigen ogen zien dat de paarden er geen stress van hebben en dat het écht zo snel gaat als werd beweerd (ja dus). Een 2e keer? Nee. Dat hoeft van mij niet en begrijp ik ook niet helemaal. Of het moet om de 'gezelligheid' gaan maar dat lijkt mij niet het doel van een dergelijke meeting... Tenminste ík heb 's ochtends niet gedacht, yeah, vandaag gezellig naar de paardenslagergoedemorgen allemaal, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij doet. maar zonder jullie (diegene die zijn geweest) aan te vallen, ben ik toch echt nieuwsgierig waarom een 2de gaan als je weet hoe het er aan toe gaat: verslag, fotos en filmpjes van de 1ste excursie staan hier toch op bokt, dan kan iedreeen toch zien hoe het is....? ik heb het verslag van de eerts gelezen en en gezien en weet nu dus hoe het er aan toe gaat, in dat slacthuis op dat moment.
Maar waarom meegaan en voor sommigen misschien wel voor sommige een 2x? wat is jullie drijfveer?
ben benieuwd naar jullie reacties? groetjesWat niet wegneemt dat de sfeer wel 'goed' was.