Samir schreef:Nodig je me uit voor een date? Hahahaha, moet ff kijken, school begint weer hé. En van wie mag ik dan een 'peerd' lenen? Van de man die Gwen heeft gekocht. Hij heeft er nog minimaal 6 die bereden zijn staan.
Oja 1 ding, ik wil niet op dezelfde fjord als toen met de boktrit wie dat was weet ik niet, maar toen iedereen in galop ging en ik ook de hulpen gaf bleef ze alleen maar keihard draven uuuuh San Neem je je allesprotectors mee?
ik ga nog steeds mee (hebben wel al datum wil niet echt bij lezen ) ik kan weekend van 7, 8 en 9 september nietdan heb ik zwemkamp (denk zeg het ff )
Vanaf wanneer is het wedstrijdseizoen dan? Even kijken welke zondagen er zijn: 2 sept., 9 sept., 16 sept.23 sept. en 30 sept., anders wordt het al oktober en dat duurt te lang
* komt ff binnensluipen *16 september is er al een boktmeeting bij het fjordenpaard jullie kunnen ook wel met ons mee als jullie zin hebben
Ik denk dat we liever met ons eigen groepje gaan Maargoed dan spreek ik voor mezelf, weet niet wat de rest wil..Wel lief dat je t aanbied
Op zaterdag kan ik waarschijnlijk niet, aangezien ik dan geen vervoer heb en iedereen het huis uit is.