Tinkermeeting 24 november!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 23:23

prima
maar laat het nog wel even op tijd weten.. dan gaan we er nu gewoon van uit van wel.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 23:42

Richtje schreef:
Vanaf morgen gaat myrthe weer rustig aan beginnen met Tiko rijden, dus als dat goed gaat, rijd ze gewoon met Tiko mee.

jeej! das beter! (waarvoor zeiden jullie dit op de fiets niet gelijk?) maare mag ik nou nog met jullie mee in de auto of niet?! want anders ga ik ff geld sparen (moet zaterdag toch oppassen) en dan ga ik anders wle met de trein ofzow.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 23:46

Nieuwtje Haha! er komt nog een Tinkertje mee!!!! Lowara (jaaa die met die lange manen Knipoog ) Gaat ook mee, dus ik kom nu samen met Marlien, Cynthia en dan Mikado en Lowara!!!! Leon weet het al hoor Knipoog Die heeft vandaag ook al kennisgemaakt Lachen

Dus op naar 24 november!!!!!! ( jeuj! 2 meetings in twee weken!! Haha!)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 11:32

prima tequila. ik heb geen idee wie lowara is maar ik kan niet wachten om al jullie tinkertjes te zien...
en het leuke is dat ik benieuwd ben welke types jullie hebben.. ben benieuwd of dr eentje op baily lijkt....

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:46

Mikado en Lowara lijken vast niet op Baily Tong uitsteken Lowara is nl een Grai en Mikado een kleine Cob. *Maar ze zijn wel lief *

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:19

*Tequila* schreef:
Nieuwtje Haha! er komt nog een Tinkertje mee!!!! Lowara (jaaa die met die lange manen Knipoog ) Gaat ook mee, dus ik kom nu samen met Marlien, Cynthia en dan Mikado en Lowara!!!! Leon weet het al hoor Knipoog Die heeft vandaag ook al kennisgemaakt Lachen

Dus op naar 24 november!!!!!! ( jeuj! 2 meetings in twee weken!! Haha!)

Die van die spring fotos?? WOW COOL! Die manen Kwijl Kwijl Kwijl

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:21

jilleroo schreef:
prima
maar laat het nog wel even op tijd weten.. dan gaan we er nu gewoon van uit van wel.

Men dacht dat ik het beste weer kon gaan rijden rustig aan. Dit was voor een sneller genezings proces, omdat hij n bijna weer rad is, en eigenlijk alleen nog maar stijfjes. Ik kijk dus de komende week of het idd verbeterd, is dit zo, dan kom ik. Blijkt het weer achteruit te gaan, dan kom ik sowieso niet, want dan wordt het wel erg kort voor de rit, als hij dan uberhaupt al voor de rit beter is.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 19:05

ehhhhhhhh.... we hebben nu Richtje en Jordy zonder paard, wiens ouders/chauffeurs/etc wilden mee/blijven? Want dan kan ik even iets verzinnen voor de niet-ruiters. Als het bij Richtje en Jordy blijft is er geen probleem (op de kar nl).

groetjes leon en snowdon

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:44

jah karren met baily!! komt dat zien whahahahhahaah lol ben zoooo benieuwd wat mijn hengstje doet voor de kar!! whhahahah neej hoor het is een schat..

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 19:58

Hoi, ik doe ook mee Lachen Ik ben een rasechte drontenaar (woon er al 20 jaar) en ken hierdoor ook het bos (incl alle leuke stukjes) op mijn duimpje. Ik heb geen tinker maar van leon mag ik toch mee. (grijns) Het lijkt me ontzettend leuk om eens een paar mensen van bokt te ontmoeten!!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 22:45

leuk cornelie jij rijd ook western of niet??????
gezellig dan weet ik dr nu al weer 2 ...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:27

Uhm, rijd ik western, moeilijke vraag. Ik ga mijn paard nu een paar jaar in de dressuur starten maar misschien tussendoor nog eens een westernwedstijdje. En uiteraard rijd ik wel het liefst met mijn westernzadel Lachen Nu maar hopen dat het weer wat redelijk is!!!!!! Alhoewel de regen voor ons nooit een reden is om niet naar het bos te gaan.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:03

Regen? Daar heb je toch een regenpak voor? En anders gewoon droge kleren meenemen Haha!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 23:32

Heej allemaal!

Nog steeds loopt Tiko niet rad, dus ik heb besloten niet mee te doen. In alle tijd dat ik Tiek had is hij nooit kreupel geweest, maar als je met een boktrit mee wil rijden....

Hopelijk wordt er nog wel een georganiseerd over een paar maanden ofzo, dan zijn we zeker van partij. Waarschijnlijk kom ik zelf wel, als er niks belangrijks tussenkomt. Omdat onze auto lichtelijk kaduuk is komen ik en Richtje (en Jordy??) naar alle waarschijnlijkheid met OV.

Was er nou wel of geen plekje over op de kar??

Kus Myrthe

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 14:06

VRAAGJE AAN DEELNEMERS::'
zijn er mensen geintresseerd in verse zelfgemaakte snert na de rit??????
ik ben bereid (nu jah me moeder dan)
om ervoor te zorgen dat er na de rit een lekkere kop snert op ieder te wachten staat om de verkleumde lichaampjes te verwarmen...
evt met stokbrood ofzo...
graag even ieder vermelden of zij dit wat vinden. bij genoeg animo gaat dit door. er wordt wel een kleine vergoeding gevraagd vanwege de kosten maar dit zal hooguit een euro de persoon zijn denk ik...
en tiko je kunt mee op de kar hoor....

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 19:12

Ik lust geen snert Haha! Maar wel stokbrood Knipoog neem zelf wel knoflooksaus mee ofzo *LOL*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 22:59

Njammie!!! Snert!! Haha!:D:D:D Reken mij maar mee hoor voor die snert, heerlijk!!!!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 12:27

nou das dus 2 stemmen tegen 1 stem voor
meer reacties?? moet het op tijd weten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 13:35

2 tegen 2 marije Lachen jij en marlien zijn voor en renee en ik zijn niet tegen, wij eten het gewoon niet Lachen

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:22

Bij mij gaat een bakkie snert er ook wel in hoor Lachen

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 15:04

3 tegen 2 ... nou moet toch van iedereen ff weten
als ik het niet op tijd weet gaat het niet door hoor... dus kom op jongens!!!!! ff reageren.....

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 22:46

wat is snert?? (DOM) ik moet alleen ff weten hoe duur een treinkaartje is!(kun je dat ergens opzoeken op internet ofzow) wat ik wil wel mee maar moet m'n paspie nog allemaal geld terug betalen enz... dus moet dan ff regelen dat ik geld heb haha maargoed ik ga wel ff zoeken hoe duur een treinkaartje is en dan mail ik marije wel als ik het weet.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:55

nou jordy je kunt kijken op www.ns.nl daar kun je invoeren van waar tot waar je moet en dan kun je zien hoe duur een kaartje is.
snert is trouwens erwtensoep voor diegenen die het niet weten....
ik wacht je pb tje af

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 16:27

de bus vanaf Lelystad zal zo'n 8 tot 10 strippen zijn en vanaf Kampen 5 tot 7, vanaf harderwijk 8 strippen naar Dronten en dan nog overstappen op de bus naar Kampen, dan dus nog 4 strippen.

Collinnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 21:39

Ik lus geen snert!!!Maar ik neem wel tomatensoepie mee mischien ahahaha