Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiNdA1986 schreef:Ja bij de Roestelberg kunnen mensen met eigen paard afspreken dan.
En als jullie dan richting de manege rijden...
Dat we bijvoorbeeld bij het bruggetje afspreken (zie kaart op vorige pagina) of ergens anders.
3 uur rijden vind ik op zich wel prima, maar wel als we dan in de buurt van de manege kunnen afspreken. Anders liever 2 uur
frankiej schreef:8, 9 of de 30e. 29e gaat Sam op wedstrijd.
LiNdA1986 schreef:Tuurlijk kan je mee Sorriso!
En Djulitaa, ik hoop dat je vrij bent of anders dat we smorgens of rond 2 uur bij die brug af kunnen spreken.
Anders word het voor mij weer zo laat, want ik moet nog een half uur rijden met de auto.
Maar goed, dat zien we dan wel weer
frankiej schreef:30e is ok. Zal ik Sorriso maar "meezeulen" dan hihi... Wie gaan er eigenlijk te paard naar de duinen? Dit met het oog op degenen die met trailer komen: ga er maar van uit dat t op zondag druk is met parkeren langs de weg naar de Roestelberg. Bij de Klinkert heb je veel meer ruimte omdat daar weinig wandelaars en fietsers hun startpunt hebben. Degene die een paard huren, regelen die het zelf? Doe het op tijd, zondags is druk. Als Ad twijfelt aan je rijkunsten, laat ie je eerst ff in de buitenbak voorrijden. Bij de brug is wel een handig verzamelpunt, ook is het einde van de steegerf een optie: die eindigt bij een fietspad met breed zandpad ernaast. De steegerf is gezien vanaf de manege van bladel de brug over en alsmaar rechtdoor tot je bij dat fietspad komt. Dit fietspad met zandpad loopt van de Klinkert naar de Roestelberg. Iedereen in de bossen kent t dan ook wel. Handig als je evt de weg kwijt bent.
frankiej schreef:30e is ok. Zal ik Sorriso maar "meezeulen" dan hihi...