Tinkermeeting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 11:16

Ik zit nog zeer te twijfelen tussen 23 en 24 november.... Op stal hebben ze het al wel goedgekeurd (duurde wel ffies hoor... waren nl verjaardagen...) En is er animo voor een wandeling met jonge tinkers??? Wat voor dag het ook wordt ik zat te dnneken aan de volgende tijden:

10.00 uur/ half 11 verzameling, 11 uur/half 12 wegrijden
1 uur lunch/picknick bij het meertje
half uurtje of uurtje luchen??????
4 uur terug op stal?
Om 5 uur word de weg wat drukker (1 N-weg, tuusen stal en bos) en ik neem aan dat velen rond donker wel thuis/richting huis willen zijn? Hoeft niet hoor, zal zorgen dat er de mogelijkheid is om nog wel ffies te blijven Lachen

Aangezien de rit wat langer gaat duren dan eerst gepland door mij, gaat Snowdon niet voor de kar!!!! (conditie). Mijn kar en tuig komt dus eventueel in aanmerking voor Baily, op voorwaarde dat iemand met koetsiersbewijs meegaat op de bok!!! Ik ga dan op Snowdon mee.

In de buurt van stal is trouwens ook nog een sneeuwhal/bowling/zwembad etc. op 1 terrein (de Riviera Biddinghuizen)
Op enige afstand is er ook nog het Dolfinarium Harderwijk.
Dit zijn misschien leuke ideetjes voor de achterblijvers die de bokkers brengen. Bokkers en andere tinkermensen zonder paard, kunnen gewoon mee, ik hoop dat er genoeg aanspanningen meegaan.

Ik zeg t nog maar even voor de duidelijkheid: Er mogen niet-bokkers en mensen met een ander paard mee!!! Een verzoek: Laat stamboeken buitenwege!!!!!

Groetjes Leon en Snowdon

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:56

ik vind het prima om baily voor de kar te zetten!!!!
dus als iemand in het bezit is van het koetsiersbewijs om mee te gaan op de bok??? das wel zo veilig gezien ik het niet heb!!! ik geloof dat er al wat mensen waren die zich aangeboden hadden???
dan is er tenminste 1 aanspanning en dan kunnen we de lunchpakketjes van iedereen en de dekens meenemen...
voor de grooms is het dan nog even afwachten of ze meekunnen op de rit zelf...
want houden jullie er wel rekening mee dat er dus een kans is dat er niet genoeg aanspanningen zijn. in dat geval kunnen jullie dus wat leuks in de buurt doen zoals leon al vertelde..
ik denk dat 1 uur lunch het makkelijkste is dan kunnen ruiter en paard even tot rust komen...
en ik ben het met leon eens!!! stamboek of niet een tinker is een tinker en laten weer een gezellige dag van maken!!!

greetz marije en Baily!!!

Collinnnnn

...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 14:57

Hey mensen!
Ik heb er echt onwijs zin in,en leon,dat van die wandeling met jonge paarden lijkt me een uitstekend idee!!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 14:59

Ik had op stal ook al gevraagd of ze met de fries voor de kar meewilden, dat wilden ze, is van de dag afhankelijk of ze dus meegaan. Ik ga nog een tweespan tinkers vragen...

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:06

keej dan dat schiet op...
maarre hoe wil je dat doen met die eventuele wandeling?????

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:08

Wat een leuk idee zeg!

*Tequila* : Als je Wim lief aankijkt, mag je de trailer misschien wel meenemen! Knipoog

Als ik Chica nou zwart/wit verf, mag ik dan mee? Schijnheilig

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:10

Een wandeling vindt ik een erg leuk idee! dan kan Jordy ook mee!:) alleen weet ik niet of hij wel de trailer in gaat.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:43

heb net mijn mams over de foon gesproken vanuit malta. en zij kan mij de 23e niet rijden. dus het is zeker dat ik dat weekend niet kan met lin
Laatst bijgewerkt door Marjolein op 21-10-02 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 16:46

Marije schreef:
Wat een leuk idee zeg!

*Tequila* : Als je Wim lief aankijkt, mag je de trailer misschien wel meenemen! Knipoog

Hmmmm Schijnheilig Zou handig zijn Knipoog

Maareuh, over dat koetsiersbewijs, Marlien heeft er een! (flettie) Dus die zou wel willen mennen denk ik!
En m'n ouders dump ik dan wel in het zwembad ofzo *LOL*

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:59

ff voor de duidelijkheid...die wandeling zijn we nog niet uit....dus ga daar niet te veel op hopen enzo...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:15

ik wil mennen heb helaas geen menbewijs wel ruime ervaring!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:43

jah maar denk dat leon toch echt iemand met een koetsiersbewijs wil, en eerlijk gezegt ik ook. niet omdat ik misschien twijfel aan je ervaring maar gewoon voor de veiligheid.... want je moet er wel bij nadenken dat als er wat gebeurt je met een koetsiersbewijs beter af bent dan zonder.......

Katingka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:06

Haaii!!

Als jullie nog een plekje over hebben met de rit willen ik en mijn tinkertje ook wel mee hoor
Lijkt me onwijs gezellig!

groetjes Danielle.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:20

Ikke heb wel een menbewijs!! Niet dat ik zo vaak men maar ach renée heeft ons ritje van afgelopen zondag ook redelijk overleefd dussuh...... Haha! Lopen met een jonge Tinker vindt ik ook wel leuk doe het vaak genoeg met Fayette. Ik heb alleen wel een menbewijs voor enkelspan en niet voor 2span, het schijnt niet zo veel moeilijker te zijn maar ik heb tot nu toe ook nog nooit met een 2span gereden. Dat komt over een maandje of 2 pas als Fayette ook betuigd is en onze koets verbouwd. Dus geef mij maar een enkelspan dan red ik me meestal wel (hihi en anders hebben een probleem)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:38

grinnik gaat om 1 span flettie
het gaat om mijn bailyu voor loens kar met snowdon's tuig! en met mij erbij!!! dus de vraag is of je het dan wel aandurft om met mij mee te gaan??? hahahaha
weet je dan wel al zeker dat je komt???
want dan is dit weer een probleempje minder

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:47

zolang renée (*tequila*) gaat ga ik ook mee Haha! Anders heb ik een gebrek aan vervoer. En ik neem toch maar aan dat jij niet zo erg bent dat ik niet meer naast je durf te zitten? Knipoog En zolang jouw sTinkertje zich redelijk gedraagt zal ik dat ook doen Schijnheilig Whahaha, ahum..... ik zal het dan proberen natuurlijk

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 21:06

Ik zeg veiligerheidshalve af! In mijn enthousiasme vergat ik dat er nog steeds droes heerst bijmij op de stal en de besmettingsfase is vrij lang. Blizz is kerngezond ( heeft waarschijnlijk als puppie al droes gehad) , maar het is een gemeen virus en al die paardjes bij elkaar. durf ik niet aan. Helaas.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 06:44

idd liever niet dapperdier!! niet omdat we je niet mogen maar wel omdat we niet alle tinkertjes ziek aar huis willen sturen!!!
dat blizz gezond is wil namelijk net zeggen dat hij geen drager is van het virus....
wij hopen dat je de volgende keer dan wel mee gaat!!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 10:41

Katinkga: je bent zeker welkom Lachen waar kom je vandaan en heb je eventueel nog plek vrij?

Je hebt groot gelijk,signe! wel heel erg jammer.... kom je dan een andere keer? Lachen

groetjes leon en snowdon

Katingka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:50

Dankjewel Leon!
Lijkt me erg leuk, al die tinkers bij elkaar!

We komen vanuit Voorhout, we hebben eventueel nog een plekje in de veewagen, alleen moet ik als er iemand mee wil rijden mijn "chauffeur" Knipoog even lief aankijken, haha.
Maar als het op de route ligt vind hij het vast geen probleem.

groetjes Danielle.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:52

even langs nh is zeker niet haalbaar?? eventueel tegen grove betaling

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:46

De datum maakt mij niet zoveel uit. Ik heb dat weekend nog niks gepland. Maar ik ben wel afhankelijk van vervoer, dus dat ga ik proberen te regelen. Ik ga dus mee onder voorbehoud.

Katingka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:20

irish_lady schreef:
even langs nh is zeker niet haalbaar?? eventueel tegen grove betaling

Ik zal het even aan hem vragen!
Dan hoor je meer Lachen

groetjes Danielle.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:57

Ik heb veel liever zondag, want zaterdag moet ik werken dus liever niet.
Ik kanwel vrij nemen, maar vlak voor St. Klaas is het altijd heel druk.
Als iemand vanaf hier (omg. amersfoort ) nog een plaatsje vrij??
Of als iemand een auto heeft die een tweepaards trailer kan trekken, kan ik er bijv. eentje huren, en kunnen we er met zijn tweeen in.

Dan betaal ik dus de trailer, ook als vergoeding voor het meerijden, en de benzine.

Klinkt allemaal super gaaf! Mogen niet bokkers met tinker mee???

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 13:28

Als de wandeling door gaat,ga ik wel mee met Jordy dus kunnen we misschien samen een trailer huren.ik weet alleen niet of jullie auto en m'n vaders auto een twepaardyrailer kunnen trekken (ik denk het wel) maarja dit moet dan wel allemala mogen.