okee als die andere mensen ook even reageren dan is t al stuk makkelijker ojaa misschien moeten we maar vaker zo meetingtopic maken gaat me berichtenaantal stuk sneller omhoog
Nouuu jullie banketstaaf te veel zonder mij eeuhh raften is duur(heb ik gedaan ), kanoën zuigt , survivallen ook , bowlen kan ik niet (of je wilt zo'n ding tegen je hoofd krijgen ) en lasergamen heb ik laatst nog gedaan in zoetermeer maar daar is het niet leuk Ik wil wel paintballen Maarehh kunnen we niet gewoon een goedkope manege vinden waar je een strandrit kan maken ? Janna hoe duur was het ook alweer waar wij dat hadden gedaan?
OOOOOOOOHH ik weet al wat we kunnen naar een concert ofzo. gaan ik weet dat op 24/25 augustus Westerpop in Delft is hier is de site: http://www.westerpop.nl/home/ of of of of of Naar HorseEvent ? dat is 15 euro per dag (mensen tot 16 jaar) en voor de drie dagen 25 euro van het westerpop weet ik de prijs niet
concert vind ik niks en dan ben ik ook op vakantie hoezo willen floor en masjenka dan niet... nahja zal wel horseevent lijkt me wel hip. maaar kweet niet of me moeder dat zo goed idee vind dat ik daar alleen met jullie loop