Als mijn ouders me naar oma brengen, en ik weet hoe ik met de bus naar jullie kan komen. Ik ben dan al in vinkeveen, hoever ist dan ongeveer nog naar waar we heen gaan? Dan kan ik wel uitrekenen hoeveel t kost etc. En dan ben ik vast niet meer kwijt dan 15 euro. En ik kijk men oma heeeeel lief aan
dan spreken we daar wel op een punt af, niet raar kijken wanneer we daar lopen en ik blijf heel dicht bij hoor. Heb echt angst om te verdwalen ken iemand trouwens de weg daar? Voor het geval Lijn niet kan?
dan moet jij ons daar maar leiden, want met dat soort dingen kan ik nooit logish nadenken ben allang blij dat ik in Groningen de weg kan vinden. Ik heb daar een keer gehad dat ik er ging shoppen met Marissa en Jeffrey, toen zijn we 's avonds met de bus naar de Ikea gegaan echt te hip daar Toen we daar iets van 3 of 4 uur zijn gebleven en gegeten hebben wouden we weer terug. Reed geen bus meer naar het centrum dus toen moesten we een paar km terug lopen
En wij al, waar moeten we heen? waar moeten we heen en jeffrey kreeg de schuld, omdat hij zei dat hij zeker wist dat er nog wel een bus terug reed
jonge ik ken de weg niet in Utrecht hoor maar zolang je in t centrum blijft is t niet erg, en je hebt ook een hollandse mond dus we kunnen het áltijd vragen
ja ok, dat is ook weer zo. Maar wij wouden de weg wel vragen, maar dan schiet er weer 1 in de lach (jeffrey ) en dan lagen we allemaal weer dubbel, dus dat had geen zin gelukkig stonden er wel bordjes
Met een mond kom je indd al heel ver, ben nog nooit echt in Utrecht geweest, wel om te shoppen etc, maar niet waar we nu heen gaan. Meestal ga ik er even heen als k bij me oma ben! maar dat komt niet zo vaak voor omdat het ongeveer 2 uur rijden is Dus ik sukkel jullie wel wat achterna ! En we kunnen indd bv eerst bowlen, dan even wat eten en dan nog even de stad in! heb je zo een paar uurtjes vol!
Ik weet t niet ik vind als we gewoon de stad in gaan ook leuk k hoef niet persé te bowlen ofzo, kost ook alleen maar meer en aangezien Rochelle al kei veel kwijt is aan de trein