, slechte ervaringen met witte.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, slechte ervaringen met witte.
ja sorry veeleisend maar ze is écht bitchy, en als ze anderen gaat uitdagen wil ik liever niet dat ze een klap krijgt van ander paard, snapje?
!
) Ezumii schreef:Ze komen allemaal apart te staan lijkt me toch?
Ik vertrouw Tadella, en Tadella's benen niet toe aan andere paarden, en andersom!
volgens mij zijn jouw merrie en mijn merrie érg hetzelfde, en zal dat juist erg botsen (of juist niet)
rare wezens ook, die merrie's.
, tenzij in een stal, dan vrees ik voor een platte Fifty. Maar Tadella heeft Fifty geadopteerd (Lel is dól op shetlanders, gaat ze helemaal likken en neuzen en achteraan lopen
) Kellyy schreef:Misschien moet ik voor Otjes gezelschap maar Fifty meenemen!![]()
Of is ze ook Bitchy tegen een oude drol?
tegen 'vreemde' pony's is ze écht bitchy. Ezumii schreef:Kelly neemt ze mee in de kofferbak![]()
Fifty mag wel bij Tadel in, tenzij in een stal, dan vrees ik voor een platte Fifty. Maar Tadella heeft Fifty geadopteerd (Lel is dól op shetlanders, gaat ze helemaal likken en neuzen en achteraan lopen
)
.
, zeker niet op vreemd terrein 
, voor Tadel uit, van kijk mijn hondje is
nee maar denk dat die inderdaad wel héel druk kan zijn op vreemd terrein met allemaal van die kwekkende meiden en vreemde paarden en pony's.
ongeach of ik met otje en de kar kom of niet, anders kom ik nl. toch wel met auto 
ot is ook wel eens paar dagen (had ze geen veulen) bij mir wezen logeren, en is pas nog (toen ze veulen al had) voor suzanne's verjaardag hele dag weg geweest op rit.
"als ie maar zorgt dattie niej ontsnapt! t is zo'n dikkop soms!" (ff quoten he )
ivm ik al tegen half 9 naar huis moet he
Denk niet dat jij zo vroeg weg wil of wel ?
Wel bedankt
. Ik kom nog wel even helpen paddockjes afzetten anders
.
ze is nog steeds bij de hengstenhouder om gescand te worden (we verwachten vandaag of morgen eigenlijk tel. v/d hengstenboer dat ze gescand is en opgehaald kan worden) maar moet dan nog even overleggen met henk, en even kijken hoe ik dat doe met veulen etc. + of het haalbaar is dat ik haar heen en weer rijd naar martine, denk dat het opzich qua conditie wel zal gaan, ze heeft wel een maand stilgestaan, maar even kijken hoe ze daar uit is gekomen
(ivm. wél voeren, maar 0% werk leveren)
.
. Met hoeveel mensen zijn we nou? (kunnen we kijken voor tentjes)
Dus nu kom ik even met wat nuttige informatie 
We hebben geen haast!
Maar het is heel beschut en winddicht, dus op echt drukke paarden hoef je niet te rekenen. Ik heb in totaal 3 paddocks. 1 grote die in stukken verdeeld kan worden en 2 kleine. We moeten gewoon maar even bekijken wat het beste gaat. Alles is in hoogte verstelbaar
Otjes
Ik zal even de mensen pb'en met mijn adres.
mirjam_kl schreef:He marleen mattie, zekers wel dat wij samen een bak halen en zullen we er maar 2 liter knoflooksaus bijhalen?
Marleen jij houd toch ook wel van witte wijn?
Joyce ik hoop dat otje mee kan, anders kom je toch wel he?
Martine, zou je mij ook even je adres gegevens kunnen pben, de tijd en om hoeveel nachten gaat het nou of lees ik weer eens overal over heen?
We kunnen met de auto + trailer meerijden.. *als macho meegaat
*
, ik vreet geen shoarma zonder brood