[Besloten] Slaapmeeting LOO

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: [Besloten] Slaapmeeting LOO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:50

Ik lust alleen rode Schijnheilig, slechte ervaringen met witte.
Vork

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:52

hmm, moet nog wel even voor mezelf kijken of ik mee kan hoor, voor mezelf en voor otje dus ook.

denk dat we morgen of do. worden gebeld dat ot gescand is (nu maar hopen dat ze in één keer gepakt heeft as usual)

en áls ik ot meeneem: kan die dan eh, apart staan? Clown ja sorry veeleisend maar ze is écht bitchy, en als ze anderen gaat uitdagen wil ik liever niet dat ze een klap krijgt van ander paard, snapje?

evt. kan ze ook gewoon wel op stal (als mogelijk is) ofeh klein stukje wei, dat beest heeft niet zo veel nodig Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:53

Ze komen allemaal apart te staan lijkt me toch?
Ik vertrouw Tadella, en Tadella's benen niet toe aan andere paarden, en andersom *LOL*!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:54

heb liever rode, vind wit ook wel lekker, en een biertje op zijn tijd (liefst wieckse witte of ander witbier, normaal is ook lekker maar 'minder', óf rósebier (homobier/vrouwenbier) is ook erg lekker Lachen )

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:55

Ezumii schreef:
Ze komen allemaal apart te staan lijkt me toch?
Ik vertrouw Tadella, en Tadella's benen niet toe aan andere paarden, en andersom *LOL*!

nee of ze gaat de hele groep zitten opjutten zoals ze na afloop van de puzzelrit deed Clown volgens mij zijn jouw merrie en mijn merrie érg hetzelfde, en zal dat juist erg botsen (of juist niet) Clown rare wezens ook, die merrie's.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:55

Misschien moet ik voor Otjes gezelschap maar Fifty meenemen! Huilen van het lachen
Of is ze ook Bitchy tegen een oude drol? Duivel

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:00

Kelly neemt ze mee in de kofferbak ROFL
Fifty mag wel bij Tadel in Ja, tenzij in een stal, dan vrees ik voor een platte Fifty. Maar Tadella heeft Fifty geadopteerd (Lel is dól op shetlanders, gaat ze helemaal likken en neuzen en achteraan lopen Lovers)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:04

Kellyy schreef:
Misschien moet ik voor Otjes gezelschap maar Fifty meenemen! Huilen van het lachen
Of is ze ook Bitchy tegen een oude drol? Duivel

nou, ik weet het niet hoor.... zou zo maar kunnen Knipoog tegen 'vreemde' pony's is ze écht bitchy.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:05

Ezumii schreef:
Kelly neemt ze mee in de kofferbak ROFL
Fifty mag wel bij Tadel in Ja, tenzij in een stal, dan vrees ik voor een platte Fifty. Maar Tadella heeft Fifty geadopteerd (Lel is dól op shetlanders, gaat ze helemaal likken en neuzen en achteraan lopen Lovers)

whaha, en dat zou otje dus volgens mij écht niet accepteren.

veulen blijft overigens gewoon thuis als ik ga, en als evt. otje mee gaat. moet zat kunnen, ga soms ook hele middag rijden. anders voert suzanne het veulen maar de fles Clown

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:07

Je komt gewoon hoor Joyce, vet gezellig Ja.
Dan wil ik wel mennen proberen met Ot, ik wil je ook Tadella wel aanbieden maar ik geloof niet dat dat een strak plan is Bloos , zeker niet op vreemd terrein Vork

Sunny was toen hier, en die liep gewoon echt zo van Cool , voor Tadel uit, van kijk mijn hondje is Haha!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:11

Hahah okee Esmee!

Ik zal wel overleggen met Marianne Ja Duivel
En ALS het mag,gaat ze móói niet bij del in de buurt van een stal HAHA!
Fif kan wel lekker uh..ergens. Koe

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:14

nee dankje vriendelijk, stap zó op iemans anders paard, maar de beruchte tadella, neej Knipoog Tong uitsteken nee maar denk dat die inderdaad wel héel druk kan zijn op vreemd terrein met allemaal van die kwekkende meiden en vreemde paarden en pony's.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:17

ehm martine; zou ik van jou via pb je adresgegevens, postcode e.d. mogen hebben? voer ik dat in in de tomtom of in online routeplanner, weet ik ook waar ik ongeveer moet zijn Clown ongeach of ik met otje en de kar kom of niet, anders kom ik nl. toch wel met auto Knipoog

zal wel even henk ervan op de hoogte stellen, en in principe zal hij het wel allemaal best vinden; mag eigenlijk alles wel, zolang het maar 'verantwoord' is Knipoog ot is ook wel eens paar dagen (had ze geen veulen) bij mir wezen logeren, en is pas nog (toen ze veulen al had) voor suzanne's verjaardag hele dag weg geweest op rit.

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:56

Heb het er vandaag met de eigenaar over gehad en hij vond het volgens mij wel best Lachen "als ie maar zorgt dattie niej ontsnapt! t is zo'n dikkop soms!" (ff quoten he )

Dus macho komt mee.. Ik neem mn eigen voer wel mee. is het wel mogelijk dattie op een stukje gras/zand staat? hij staat nooit verplicht in de stal en het staat me bij dat jullie en paddock hebben Lachen

Mirjam: aangezien we toch matties zijn uit Olst.. halen wij samen bak shoarma? en een liter knoflooksaus?

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:34

hoelaat begint het eigenlijk?, heb namelijk wel die dag wedstrijd Knipoog

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:38

Kell; ik moet wle met de fiets Bloos ivm ik al tegen half 9 naar huis moet he Tong uitsteken Denk niet dat jij zo vroeg weg wil of wel ? Nagelbijten / Gniffelen Wel bedankt Haha!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:19

Martine moet maar zeggen hoelaat ze ons wil hebben Ja. Ik kom nog wel even helpen paddockjes afzetten anders Ja.
Oh en martine, mijn vader kan me pas s'avonds ophalen, ik blijf wel helpen opruimen goed?
(hij is pas 5 uur klaar met werken)
En ik denk dat we toch niet zo vroeg wakker zijn, en als we dan nog moeten rijden *LOL*

Leuk Macho en Otjeeee mee!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:24

otje mee is dus nog niet zeker he Knipoog ze is nog steeds bij de hengstenhouder om gescand te worden (we verwachten vandaag of morgen eigenlijk tel. v/d hengstenboer dat ze gescand is en opgehaald kan worden) maar moet dan nog even overleggen met henk, en even kijken hoe ik dat doe met veulen etc. + of het haalbaar is dat ik haar heen en weer rijd naar martine, denk dat het opzich qua conditie wel zal gaan, ze heeft wel een maand stilgestaan, maar even kijken hoe ze daar uit is gekomen Knipoog (ivm. wél voeren, maar 0% werk leveren) Knipoog

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:41

He marleen mattie, zekers wel dat wij samen een bak halen en zullen we er maar 2 liter knoflooksaus bijhalen?

Marleen jij houd toch ook wel van witte wijn?

Joyce ik hoop dat otje mee kan, anders kom je toch wel he?

Martine, zou je mij ook even je adres gegevens kunnen pben, de tijd en om hoeveel nachten gaat het nou of lees ik weer eens overal over heen?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:43

Van Zondag op maandag Ja.
Tijd moet Martine maar even verzinnen Haha!. Met hoeveel mensen zijn we nou? (kunnen we kijken voor tentjes)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:20

Ik kom niet! Die maandag die week heb ik nog stage.En moet om kwart over 8 al beginnen. Helaas!

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 16:42

Zo jongens, daar ben ik weer. Moest gister leren voor wiskunde Clown Dus nu kom ik even met wat nuttige informatie Ja

Op zondag ben je na 4 uur van harte welkom. Chantal, als je dat niet red geen probleem! Kijk maar Ja We hebben geen haast!
Is er nu een duidelijke verdeling wie wat meeneemt? En Esmee, geen gezeur, jij slaapt bij mij in de tent. Met z'n hoevelen zijn we nou? Kunnen we niet één grote tent nemen Cool

Paarden gaan apart. En éigenlijk zijn paarden hier altijd heel rustig. Klinkt apart Clown Maar het is heel beschut en winddicht, dus op echt drukke paarden hoef je niet te rekenen. Ik heb in totaal 3 paddocks. 1 grote die in stukken verdeeld kan worden en 2 kleine. We moeten gewoon maar even bekijken wat het beste gaat. Alles is in hoogte verstelbaar Knipoog Otjes Haha!
Met alles en iedereen wordt rekening gehouden, dus zeur me de oren van de kop Ja Ik zal even de mensen pb'en met mijn adres.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:44

Kleine tentjes zijn makkelijker op te zetten als een grote, dat is meestal zo'n gedoe, en dat voor een nacht Haha!

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:46

mirjam_kl schreef:
He marleen mattie, zekers wel dat wij samen een bak halen en zullen we er maar 2 liter knoflooksaus bijhalen?

Marleen jij houd toch ook wel van witte wijn?

Joyce ik hoop dat otje mee kan, anders kom je toch wel he?

Martine, zou je mij ook even je adres gegevens kunnen pben, de tijd en om hoeveel nachten gaat het nou of lees ik weer eens overal over heen?

Ja ik hou wel van witte wijn Knipoog We kunnen met de auto + trailer meerijden.. *als macho meegaat Tong uitsteken *
Knoflooksaus komt ook wel goed.. moeten we zaterdagavond maar even halen oke?

Martien: is er al een tijd bekend?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:00

Er moeten ook broodjes komen he Clown, ik vreet geen shoarma zonder brood Bloos
Kelly en ik halen wel sla, 1/2 kroppen is genoeg toch? Of doen we een pakje Duivel