Sylhouet schreef:En wie weet volgen er nog veel meer gezellige meetings waarbij degenen die nú niet kunnen, wél van de partij kunnen zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:En wie weet volgen er nog veel meer gezellige meetings waarbij degenen die nú niet kunnen, wél van de partij kunnen zijn!
Citaat:Uit eten, 29 juli, Tilburg
Littleann - Li-Anne
Ilse - Ilse
Maartje_h- Maartje
Sylhouet- Astrid
Gemma- Marchje
Annetje - Anne
SL -> Melissa
Henzz - Henny
LJ - Mariël
Denice - > Denice
Sizzy -> Susan
Annetje schreef:LittleAnn schreef:Nou ik heb gereserveerd hoor! Het restaurant is open op de 29ste, de middelste twee weken zijn ze gesloten dus deze datum is perfect.
Geen idee Ilse, maakt mij niet zoveel uit...Als we nou allemaal de dagschotel bestellen dan is het makkelijker hahahadie is € 10,00
Super! En WOW! Wat goedkoop!
Ik kom ook met de trein (Ilse vanaf waar kom jij met trein? misschien kunnen we samen treinen) en wil dus ook graag van het station gepikt worden. Een routebeschrijving naar het huis en restaurant waar het is, is niet echt voor me weggelegd. Ik krijg het altijd voor elkaar verkeerd te lopen.
4/5 augustes begeleid ik hoogstwaarschijnlijk ponykamp. Week erop ook.
7/8 juli kan ik geloof ik ook. Misschien is dat een betere optie? Of kon Syl dan niet?
Ilse schreef:Ik kom vanuit Den Haag Centraal, zo te zien moet ik dan de intercity richting Venlo hebben, vanaf waar stap jij op? Voor mij is het iig 1 uur en 13 minuten treinen
http://www.9292ov.nl/9292/asp/Route.asp ... -29+15:00~{!cvv|~2~E:\inetpub\9292website\9292\pictogrammen\~/9292/pictogrammen/~.gif~D~&pn=&pnn=&pc=D&pcn=&cv=treinstation&cn=treinstation&ci=