jaja die moeten er ook nog bij, verder doen we er nog van dat nephaar bij dat hij manen heeft tot aan zijn knieën. we laten hem op commanda steigeren bij zons onderdang. verder luisterd hij alleen naar mij, zodra iemand van jullie in de buurt komt wordt hij agressief
Hoe laat doen we dan afspreken? Om 10 uur bij Herman ofzo? Ik ga dan lopend naar Kastinkie, pony even poetsen en zadelen, kom dan naar jullie toe gereden en zorg er dan ook rond de afgesproken tijd te zijn (misschien ben ik dan iets later). Dan kom ik ook even Herman en As bewonderen (die heb ik nog niet vaak genoeg gezien ) en dan kunnen de anderen die geïnteresseerd zijn Stinkie ook even zien en daarna rijd ik weer terug, dus als jullie dan nog een kwartiertje ofzo bij Herm en As blijven, kunnen jullie mij daarna komen ophalen bij Katinka (of bij de rotonde ofzo, is makkelijker als we met een aantal auto's zijn)
Voor mij maakt de tijd niks uit! Ik denk dat 10 uur bij Herman wel oké is. Ik laat me 's ochtends anders wel afzetten door m'n vader bij Herman en als ik daarna dan nog met iemand verder mee kan rijden?
Ik ga ook eens bedenken wat we bij de paardjes kunnen gaan doen, maar daar heb ik bijna 2 maanden de tijd voor